וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממחר דיאטה? דנה פרידר זוללת לפני החתונה

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

16.5.2017 / 14:15

כשבועיים לפני שתעמוד תחת החופה, דנה פרידר הספיקה להצטלם לקמפיין עבור רשת המבורגרים - תוך כדי שהיא נהנית מאוד מצ'יפס מטוגן וקציצה חביבה מול המצלמות. לבריאות? צפו. וואלה! סלבס קטשופ

(צילום: ניר פקין)

לחץ, מתח והתרגשות לקראת אחד האירועים המשמעותיים והמרגשים בחייה של דנה פרידר? עזבו, הכוכבת המרגשת מוותרת על כל אלה כשבועיים לפני החתונה שלה, זו שבה תגיד "איי דו" תחת החופה - לטובת ארוחה מרגשת שכוללת המבורגר, צ'יפס, קולה והמון רטבים מתוקים. לא מספיק? כי זה קרה עם גבר אחר שממש לא מזכיר את ארוסה, דין שטרן.


עוד רכילות עסיסית:
האם לדנה פרידר היה בן זוג קנאי אובססיבי?
דנה פרידר ודין שטרן מציגים: חתונה למבוגרים בלבד

רכלו על ארוחת השחיתות של דנה פרידר בפייסבוק

דנה פרידר. ניר פקין
מה נאכל? לחמניות! דנה פרידר מזמינה/ניר פקין

הכל קרה אתמול (ב'), כשפרידר טעמה בורגר עסיסי במסגרת צילומי קמפיין רשת ההמבורגרים BBB, לצד הפרטנר לקמפיין וחברה הטוב, טל טרינגל (שאולי מוכר לכם מהצמד תירס סקסואל). "אני כלה ב-ק' (קלה!), אבל יש לחץ, הוא תפס אותי, זה מפיל את כולם", גילתה מצלמה של וואלה! סלבס. "בחרתי להתחתן ליד הים כי אני אוהבת את הים - אני מקווה שהים אוהב אותי ולא תהיה רוח. משהו, בת הים הקטנה זו אני", היא צחקה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
דנה פרידר. ניר פקין
לבריאות. טל טירנגל ודנה פרידר זוללים/ניר פקין

איך מסתדרת העובדה שיש כלות שפוצחות בדיאטה מיוחדת לקראת האירוע שבו היא צריכה להיראות כמו מיליון דולר בשמלה לבנה, אבל היא לא מפחדת לדגום מאכלים שטוגנו בשמן עמוק? כך זה אצל יפהפייה כמו פרידר אין בעיה כזאת. לדבריה, "אני טוענת שאת הכי יפה שאת שבעה", צחקה בין ביס לביס, "טל עשה לנו את המוות בצילומים, אני זו שהייתה צריכה לאכול את כל ההמבורגרים והוא היה ה'כוסית'", טענה.


וואלה! סלבס אוכלת לפחות חמש ארוחות ביום (בוקר, ארוחת 10, צהריים, ערב ולילה), לא כולל חטיפי הביניים. היא הכי יפה כשנוח לה.

דנה פרידר. ניר פקין
לפני ההמבורגר, כמובן/ניר פקין
דנה פרידר. ניר פקין
כעת לתמונה של אחרי הטעימות. דנה פרידר שבעה/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • דנה פרידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully