וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימרי זיו יודע שהמעריצה הכי גדולה שלו היא אחת הדוגמניות המפורסמות בעולם?

14.5.2017 / 11:11

בין מיליוני הצופים שבחנו את הפריק-שואו של האירוויזיון ששודר אמש מקייב, היתה גם דוגמנית מפורסמת מאוד שלא הפסיקה לצווח ולזמר את השיר המועדף עליה - זה של הנציג הישראלי לתחרות, אימרי זיו. נחשו למה? וואלה! סלבס חיים שלה

(אינסטגרם, בר רפאלי)

אם לא בכיתם אתמול (ש') בגלל שקבוצת הפועל תל אביב ירדה ליגה, נרדמתם או סתם התעלפתם מחום אביבי - כנראה שנצמדתם למסך הטלוויזיה כדי לבחון בעצמכם את שירי תחרות האירוויזיון השנתית, זאת שפתח בחיוך של התרגשות וקול גדול (פלוס זרוע נטויה) הנציג הישראלי לשנת 2017, אימרי זיו.

נחשו מה, לא משנה אם נפנפתם בדגל ישראל או ערכתם הקרנה המונית בזמן שהצ'ארמר המקומי שר על כך שהוא מרגיש חי מאוד - את תואר "המעריצה הכי מפורסמת של אימרי זיו", קטפה לא אחרת מאשר מישהי שמכירה אותו שנים ארוכות. לא, לא מדובר באמא שלו, גם לא במורה מבית הספר היסודי, אלא באחת, טופ מודל סופר מוכרת, שדרשה, ביקשה, רצתה שיצביעו לכוכב הנולד ולמדינת ישראל במהלך התחרות בקייב. לא עבד :(


עוד רכילות מרגשת:
אימרי זיו לוהט, אבל מתי הוא הכי חתיך לדעתכם?
שלום מיכאלשווילי לוהט ובועט, בבגד ים זעיר

רכלו על המעריצה של אימרי זיו בפייסבוק

אימרי זיו, אירוויזיון 2017. GettyImages
שרף את לבה של הטופ מודל. אימרי זיו/GettyImages

אם ניחשתם שמדובר בלא אחרת מאשר הדוגמנית בר רפאלי, הכי צדקתם - כיוון שהטופ מודל פרסמה ברשתות החברתיות שלל סרטונים מתוך ההופעה של אימרי, כאלה שתיעדה במהלך ערב של צפייה באירוויזיון. הסיבה לכך שהיא כל כך אוהבת את הנציג הישראלי לתחרות? הוא נאה ובעל קול של מלאכים, אבל הוא גם אחיה הקטן של חברתה הטובה של רפאלי, דפי זיו.

רפאלי ההריונית, בילתה עם חברתה הטובה, אמה ציפי וחברה נוספת, תוך כדי שהן שרות, צועקות ומפרגנות בקריאות תמיכה בזמר - שהיא מכירה גם כאחיה של חברתה הטובה עוד מאז שהיה ילדון. מעריצה? ברור שכן, אבל כאמור גם קריאות העידוד המהדהדות של ברבור לא סייעו לישראל להתברג במקום הראשון של התחרות. או השני. או ה-15. ניחא.


וואלה! סלבס עודדה את אימרי, אבל חשה קשר עמוק לגורילה שפיזזה על הבמה כמה שירים אחר כך.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אימרי זיו, אירוויזיון 2017. GettyImages
נקרע לרסיסים? זיו בקייב/GettyImages
אימרי זיו, אירוויזיון 2017. GettyImages
חי על הבמה. זיו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully