וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימרי זיו חי יפה, אבל מתי הוא הכי חתיך לדעתכם?

13.5.2017 / 0:07

נציג ישראל לאירוויזיון 2017 אולי נחשב לאחד המתמודדים הלוהטים בתחרות הזמר האירופית השנה - אבל וואלה! סלבס מבקשת מכם להרים לאימרי זיו ולקבוע: מה הרגע שבו הוא הכי נוצץ לדעתם? בחרו

(אינסטגרם)

נכון לאביב 2017, אימרי זיו - שאתם מכירים כזוכה "הכוכב הבא" והנציג שלכם באירוויזיון השנה - הוא הגולדן בוי הרשמי והחומר שממנו עשויים כוכבים בישראל. מי שייצג את המדינה בגאווה גדולה ביום חמישי האחרון על הבמה בקייב, בתקווה לזרוח על הבמה באוקראינה גם ביום שבת, הוא לא רק זמר מוכשר ואמן עולה, אלא גם גברבר צעיר ולוהט תוצרת הארץ. מרגש? כאלה הם בני ישראל.

רכלו על הלוק של אימרי זיו גם בפייסבוק

אימרי זיו. אינסטגראם, צילום מסך
ישראלי מן אר דה בסט! אימרי זיו/צילום מסך, אינסטגראם

וואלה! סלבס לא יכלה להתעלם מנוכחותו של הבחור בן ה-25 ברשתות החברתיות, שם הוא עומל כבר שנים על תדמית האמן החתיך, שהוא גם מיסטר מאסל, גם יתבדח עם הסבתא, אבל גם צ'ארמר - כזה שכל אחת היתה שמחה לקרוא לו "בן הזוג שלי". עם חולצה או בלי חולצה, מדובר בחומר אנושי משובח.

לכן, מוגש לפניכם מקבץ של צילומים פרטיים של הכוכב, בחלקם הוא בלי חולצה ובאחרים למרבה הצער עם פריט הלבוש, אותם תצטרכו לדרג ולבחור - באיזו סיטואציה אימרי זיו הכי מרשים: כשהוא מתפקד כדוד אוהב, פורט על מיתרים או בכלל משזף את הטורסו? האזינו לשיר "I Feel Alive" ברקע והתלבטו, בסופו של דבר אתם קובעים:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully