וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק שמיר על הזוגיות עם נועה קירל: "מקללים אותנו ברחוב"

4.5.2017 / 17:00

הקריירה המשגשגת בארץ ומעבר לים, ההצעות המפתות, המפגשים עם בכירי עולם האופנה הבינלאומי, הלימודים, וכמובן, החברה הלוהטת – ברק שמיר מתיישב לשיחה אישית ומדבר על הכל. וואלה! סלבס מבייצת

נמרוד סונדרס

הוא החל את דרכו בגיל 17, לאחר שהסוכן שלו נתקל בו במקרה בבית של חברים, אבל מהר מאוד הפך לאחד הדוגמנים הישראלים הכי עסוקים בעולם. עם שלל קמפיינים, שערים וחברה אחת לוהטת שעונה לשם נועה קירל, נראה כי ברק שמיר הוא ללא ספק אחד השמות היותר שווים בתעשייה.

רוצים לצפות בעוד ראיונות?
אירית רחמים: "הישרדות שינתה לי את החיים"
עדי הימלבלוי: "הוליווד? יש לי חרדת טיסה"

מה דעתכם על ברק ונועה? רכלו לנו בפייסבוק

ברק שמיר. נמרוד סונדרס
דוגמן צמרת. ברק/נמרוד סונדרס

בריאיון אישי עם אדם סרור, שמיר מספר איך הכל התחיל ועל החששות שהיו לו. הוא גם לא חוסך כשהוא מספר על ההצלחה הגדולה שלו, בעיקר מעבר לים, ועל המפגשים המעניינים שכל דוגמן או פאשניסטה חולמים עליו מדי לילה, תוך שהוא זורק לאוויר שמות כמו דונטלה ורסאצ'ה או מארק ג'ייקובס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ברק שמיר. נמרוד סונדרס
מקללים אותנו ברחוב/נמרוד סונדרס

בהמשך הריאיון, מספר אחד הדוגמנים הישראליים הכי מצליחים בעולם - שמנוהל על ידי סוכנות Passion Management - גם על העבודה הקשה בתעשיית האופנה הבינלאומית ועל הקמפיינים הגדולים שקטף. כן, שמיר מפטפט גם על ההטרדות שחווה ועל ההצעות המגונות והמפתות שקיבל במסגרת הג'וב מעבר לים ומסביר למה סירב להן.

ברק שמיר. נמרוד סונדרס
הסמל המסחרי. ברק ואדם/נמרוד סונדרס

אבל נראה שאחד החלקים המעניינים ביותר הוא החלק בו שמיר מדבר בעיניים בורקות על בת הזוג שלו בשנה האחרונה, נועה קירל, ומספר על האהבה הגדולה שלהם, על המשבר שחוו וגם על ההערות שאנשים זורקים להם ברחוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully