וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבטח של ג'סטין ביבר איים על נהג מונית עם סכין

3.4.2017 / 0:29

המאבטח האישי של הזמר הקנדי כנראה לא אהב את העובדה שארבעה מעריצים עקבו אחרי רכבו של מיסטר ביבר, כשהם מתניידים באמצעות הסעה - אז הוא יצא מהרכב, איים בסכין וחתך את צמיגי המונית. וואלה! סלבס בקרוב אצלכם, כנראה

ג'סטין ביבר. ספלאש
מי מתעסק? ג'סטין ביבר/ספלאש

היה לכם שקט בגזרת ג'סטין ביבר לאחרונה? מחפשים כותרות מרעישות מהזמר הקנדי? בא לכם על עוד שערוריות? אל תדאגו - ביבר כאן בשביל לענות על כל דרישותיכם. אחרי הכל, מי ידבר עליו אם הוא לא יעשה קצת רעש. ולא, זה לא יפה לקרוא למוזיקה שלו רעש.


רכלו על המעשה המפחיד של ביבר בפייסבוק

ג'סטין ביבר. GettyImages
לא להתקרב. ביבר/GettyImages

הזמר המופרע נסע עם הפמליה שלו ברחובות אל.איי. כאשר הבחין ברכב של שירות ההסעות 'אובר' דולק אחריו, כשברכב ארבע מעריצות שבסך הכל רוצות לראות את האליל שלהן מקרוב. את ביבר, זה (כרגיל) לא ממש עניין - אז הוא שלח את שומר הראש שלו רק כדי להסביר להן "בעדינות" שעדיף להן להניח לו לנפשו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ג'סטין ביבר. GettyImages
יש למישהו סכין?/GettyImages

אז עדינות כמובן שלא הייתה שם וגם לא שום של נחמדות כלפי מעריצות תמימות, אבל סכין שלופה, איומים על נהג המונית וכמובן, חיתוך של כל גלגלי הרכב - דווקא כן היו.

למקרה שלא הבנתם, שומר הראש לא הסתפק באזהרה או איום מרומז, אלא שלף סכין וצעק על הנהג המסכן שיצא מהרכב בידיים מורמות. לא, האיומים לא הספיקו, אז הוא החליט לחתוך את גלגלי הרכב, רק על מנת להבטיח שאלו לא ימשיכו לעקוב אחריו. אל תנסו את זה בבית, בבקשה.


וואלה! סלבס כמעט נקעה את הרגל לאחר שעקבה אחרי חיים יבין בשעת לילה מאוחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully