וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' מייקל הובא למנוחות. החבר הסתנן ללוויה

30.3.2017 / 10:47

ארבעה חודשים לאחר שהלך לעולמו, הובא אתמול (ג') הזמר המפורסם למנוחות כשהוא מלווה רק בבני משפחה וחברים קרובים. המארגנים לא רצו את החבר, פאדי פואז, בלוויה – אך הוא גילה את הפרטים והגיע בכל זאת. וואלה! סלבס מודחת

ג'ורג' מייקל/GettyImages

רבות ולא כל כך טובות דובר על היחסים של הזמר המנוח, ג'ורג' מייקל, ומי שהיה בן זוגו בשנים האחרונות – פאדי פואז, שמצא אותו ללא רוח חיים בביתו. על פי השמועות, השניים לא היו ביחסים כל כך טובים לאחרונה, כך שהזמר אף ביקש מהאקס לא להגיע יותר לביתו.

רוצים עוד רכילות?
עומר דרור חוצה את הקווים ועובר למתחרים
החברה של מוש בן ארי: "בעוד חמש שנים נהיה משפחה"

מה דעתכם: היו צריכים להזמין אותו או לא? רכלו לנו בפייסבוק

ג'ורג' מייקל. ספלאש, ספלאש
הובא למנוחות. ג'ורג'/ספלאש, ספלאש

אתמול (ג'), לאחר ארבעה חודשים מאז שהלך לעולמו – הובא אתמול מייקל למנוחות, כשהוא מלווה בבני משפחתו וחבריו הקרובים ביותר. אל הלוויה, שהתקיימה בשקט וצניעות, הגיעו מספר מצומצם של חברים שהוזמנו על ידי המארגנים, שהחליטו לא להזמין את החבר לשעבר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בימים טובים יותר. ג'ורג' ופאדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אממה, נראה שפואז, שחש צורך להיפרד ממי שהיה בן זוגו בשנים האחרונות, הגיע ללוויה למרות שלא הוזמן, והדהים את הנוכחים. "אף אחד מהמארגנים לא רצה את פאדי בלוויה", סיפר מקורב, "והם אפילו נתנו לו בכוונה את הכתובת והזמן הלא נכונים בשביל שלא יגיע". הדבר כמובן, לא ממש עזר להם, כי פואז גילה את הפרטים והגיע ללוויה למרות שלא הוזמן.

ג'ורג' מייקל. GettyImages
עליו השלום. ג'ורג'/GettyImages

"אנחנו יכולים לאשר שהזמר אכן הובא למנוחות", מסרו הדוברים של הזמר, "משפחה וחברים קרובים התאספו לטקס קטן ופרטי על מנת להיפרד מבנם, אחיהם וחברם היקר. משפחתו של ג'ורג' מייקל רוצה להודות למעריצים בכל רחבי העולם על ההודעות הרבות ששלחו, על האהבה והתמיכה".

וואלה! סלבס לא הוזמנה ללוויה של הכלב המפוחלץ של אניטה פללי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully