וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה הצעירה של מוש בן ארי מדברת על הזוגיות

מאור בן הרוש

29.3.2017 / 6:49

מוש בן ארי בן 46, ג'ני זבישה רק בת 22, אבל החברה הצעירה של הזמר עם הראסטות לא חוששת לדבר בפתיחות על מערכת היחסים הרומנטית שלהם. "אמא שלי ומוש חברים מאוד טובים", היא מגלה. וואלה! סלבס פערים

צילום: שי מתניה, עריכה: עמרי מלכה

זה קרה לפני כמעט שנתיים, כשהזמר מוש בן ארי - גרוש פלוס שניים, הכיר צעירונת שקטנה ממנו ב-25 שנים בשם ג'ני זבישה. מאז לא רק שהתאהבו בטירוף, הוא שר לה שירים והיא ליטפה את הראסטות על החוף שבאילת הדרומית, אלא שאף הספיקה להכיר את הילדים (משתי נשים שונות) וכעת גם לדגמן עבור מותג בגדי מקומי, הזדמנות מצוינת עבור וואלה! סלבס לשמוע ממנה על הקשר הרומנטי, שמבחוץ נראה למעריצים מעט משונה.

"מוש ממש מפרגן לי ומתרגש בשבילי, בסך הכל מבסוט, מה יש לא להיות מבסוט?", צוחקת היפהפייה בת ה-22 שדגמנה בחוף בת ים, "אם בן הזוג שלי לא היה מפרגן לי, לא היינו פה". לדבריה של ג'ני, לא היתה צריכה לקבל את אישורו של מוש בן ה-46 כדי להצטלם בבגדי הים של המותג ZOHARA, "אנחנו מדברים על הכל וחשובה לי הדעה שלו כמו שאני מאמינה שלכל אישה חשובה דעת בן הזוג שלה".


עוד רכילות מרגשת:
מוש בן ארי על החברה הצעירה: " ברור שתהיה חתונה"
ריאליטי צ'ק: עדן סבן משתוללת בבגד ים

מה דעתכם על הזוגיות של מוש בן ארי? רכלו בפייסבוק

מוש בן ארי, ג'ני זבישה. אינסטגרם, צילום מסך
כבר שנתיים של אושר. מוש בן ארי וג'ני זבישה/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי גירושיו של מוש מדוגמנית בלגית בשם אינקה, בן ובת שהביא לעולם ומערכת יחסים עם טיטי איינאו - קראתם בוואלה! סלבס שהאיש עם הראסטות מנהל קשר רומנטי עם זבישה היפה, שצעירה ממנו בשני עשורים וחצי.

בשבוע הבא, בן ארי והיא יחגגו שנתיים של זוגיות: "אני לא מייחסת לגיל יותר מדי חשיבות, הכל אינדיווידואלי. זה ממש תלוי באנשים, בחיבור, במה שקורה בנינו והכל מדהים", היא מסבירה, מהתחלה התחברנו ממש טוב, אנחנו הרבה זמן יחד, מערכת היחסים עברה את המבחן שלה".

לדבריה, אמה ומוש לא רק נפגשו כמה פעמים, אלא גם "חברים מאוד טובים. היו ארוחות ערב, ברור, כל הסיפור". ומה היא חושבת על העובדה שמדובר באדם בוגר, שכבר עבר פרידות רומנטיות בעבר והספיק להקים משפחה? "אני מסתדרת מאוד יפה עם הילדים של מוש, גם עם הבן וגם עם הילדה שחיה בחו"ל וביקרה כאן. מסתדרים, משפחה גדולה ומאושרת. אני מקווה מאוד שבעוד חמש שנים נהיה משפחה". עם זאת להרחיב על התכניות הזוגיות של השניים, להרחיב, היא לא ממש רצתה.


וואלה! סלבס מנהלת קשר לא רציף עם זרובבל, עובש שמתפתח על הקיר בסלון שלה מאז 1971.

זיכרון אחד מושלם

מתי היתה הנשיקה הראשונה של מוש?

לכתבה המלאה
ג'ני זבישה. שוקה כהן,
כך זה נראה מאחורי הקלעים. ג'ני זבישה מדגמנת/שוקה כהן
ג'ני זבישה. שוקה כהן,
קבלו אותה, היישר מהחוף של מוש/שוקה כהן
ג'ני זבישה. שוקה כהן,
תיקוני איפור-שיער/שוקה כהן
ג'ני זבישה. שוקה כהן,
פאן. זבישה/שוקה כהן
מוש בן ארי, ג'ני זבישה. אינסטגרם, צילום מסך
הו, אהבה. מוש בן ארי עם ג'ני זבישה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully