וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנה מ"האח הגדול" חושפת את האמת: אני ודן לא היינו זוג בבית

מאור בן הרוש

27.3.2017 / 13:01

יומיים לפני גמר העונה השמינית, הבלונדינית הכי שנויה במחלוקת של "האח הגדול" יצאה מהבית. אז מה היה לאורנה דנינו לומר על מי שטוען ש"רכבה על דן" והוויתור שלה על מאה אלף השקלים? התשובות מפתיעות. וואלה! סלבס ד"ש

צילום: אבי כהן, עריכה: ליאור נאור

האם ההדחה האחרונה לפני גמר "האח הגדול" היא הכואבת מכולם? תשאלו את אורנה דנינו - מי שיצאה לרגע, חזרה ויצאה שוב מהבית המצולם, יומיים לפני גמר העונה השמינית, תוך כדי שהיא מוותרת על 100 אלף שקלים (!), בלי לדעת שתודח המתחרות רגע אחר כך. "אחרי כל ההדחות שעמדתי בהן, חשבתי שעוד טיפה נשאר", הסבירה בהתרגשות, "אני חושבת שכמעט בכל ההדחות מלבד אחת שפספסתי, התחושות שלי ממש דיברו וידעתי מי הולך. אבל כנראה כשזאת שמודחת, אני אז זה פחות מדבר אליי".

מי שהפכה לאחת הדמויות השנויות במחלקות במהלך העונה, בעיקר על רקע הקשר שלה עם דן רושנסקי והעובדה כי הסבירה שהיא נזהרת ממגע עם גברים (שומרת נגיעה, כן?), החליטה להבהיר אחת ולתמיד מה היה בינה לבין ה"חתיך" של הבית. התשובה? כלום!


עוד רכילות מרגשת:
אנדל קבדה ועדן סבן מתפשטים ומחליפים מיצים
משטרת ישראל נגד דן רושנסקי

רכלו על ההדחה של אורנה דנינו בפייסבוק

אורנה דנינו, האח הגדול. אבי כהן
יכולים להירגע, כן? אורנה דנינו/אבי כהן

"בואו.. 'זוג'. בבית קל לקרוא לזה זוג", טענה דנינו. "יום אחד ששמו את התמונות שלנו אחת ליד השנייה פשוט רצתי והורדתי את זה. אמרתי שאני צריכה לעשות הסכם ממון לפני זה, תירגעו", היא צחקה, "התרגשנו אחד מהשנייה, בוא נגיד ככה, זה היה שם".

מה לגבי הטענות שכל מה שהיה בין אורנה ודן הוא ניצול אחד של השנייה? "לרכב אחד על השנייה זו אמירה מכוערת, גם אם הייתי לבדי הייתי מגיעה לאן שהגעתי. לא היה קשר למי שלצדי או לא לצדי". ומה לגבי המגע הפיזי בין השניים? "זה מה שהרגיש לי נכון באותו רגע, זה היה שם, מרגש, כיף ובסדר. זה מה שראינו לנכון לעשות וכך היה".

לדבריה של אורנה, לא חשבה שתהיה כל כך מדוברת בין המשתתפים, "למרות שאני בחורה מאוד דומיננטית. ידעתי שאצליח לכבוש צד מסוים בבית אבל לא ידעתי עד כמה". על הפרס הכספי עליו ויתרה, דנינו אומרת שהיא "לא מתחרטת שלא לחצתי על 100 אלף ש"ח. זו החלטה של חמש שניות, מה אתה יכול להחליט בחמש שניות, כן או לא. רציתי ניצחון אחר, הרגע הזה של להגיע לגמר, כולם רוצים אותו - כל מי שנמצא שם".


וואלה! סלבס תמיד תעדיף כסף על פני אהבה. כי יהלומים הם לנצח.

עוד "האח הגדול"?

"אורנה ניצלה את הרומן כדי להגיע לגמר"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עצובה אחרי ההדחה. דנינו/מערכת וואלה!, צילום מסך
האח הגדול 14/3/2017. צילום מסך
נגיעה, חצי נגיעה. אורנה עם דן בבית "האח הגדול/צילום מסך
אורנה דנינו, האח הגדול. אבי כהן
אי אפשר להחליט בחמש שניות. אורנה דנינו/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully