וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: "אורנה ניצלה את הרומן כדי להגיע לגמר"

וואלה! סלבס

22.3.2017 / 14:30

מודחי הריאליטי הטריים, עומר גורדון ודן רושנסקי, פתחו את הלב בפני המצלמה ופטפטו על העובדה שיצאו מהבית רגע לפני סיום העונה והחיבור שלהם לשני ואורנה בבית. וגם: מי לא מוכן ששרון גל ינצח ב"האח הגדול"? וואלה! סלבס לב שבור

צילום: עידו שחם, עריכה: אביב אירגז

שבוע בלבד לפני סיום העונה השמינית של "האח הגדול", ארז וקורין קראו לא למודח אחד, אלא לשניים - עומר גורדון ודן רושנסקי - לרדת במדרגות היישר לתוך מציאות של יוצאי ריאליטי מקומיים. העובדה שלא הגיעו לגמר התחרות, לא הפריעה לשניים לפטפט על הקשר שניהל כל אחד מהם מול המצלמות: רושנסקי עם אורנה דנינו וגורדון עם הנמסיס שלה, שני גולדשטיין.

כאשר דן נשאל אם הודח בגלל שנפרד מאורנה, הסביר שהוא "לא יודע מה הצופים אוהבים או לא אוהבים, אני בטוח לא התנהגתי בהתאם לזה". אז הוסיף ש"נגמר החלק הרומנטי ונשארה החברות... אורנה ואני חברים מהימים הראשונים, חברות בין שני אנשים שהם מאוד שונים. עם הזמן החברות קיבלה תפנית רומנטית, שעם הזמן קיבלה סוף פחות רומנטי עם הבנה ששנינו פשוט לא מתאימים ונשארנו עם החברות". בהמשך, דן הפתיע ב"אורנה ניצלה את הרומן כדי להגיע לגמר, סתם", צחק.

עוד רכילות נהדרת:
משטרת ישראל נגד דן מ"האח הגדול"
איציק זוהר והחברה האיטלקייה מאוהבים

רכלו על מה שהיה לעומר ודן לומר על "האח הגדול" בפייסבוק

דן רושנסקי. עידו שחם
מקווה ששני תודח. דן רושנסקי/עידו שחם

לעומת מה שאמר לוואלה! סלבס בעבר, עומר הסביר שלפני שנכנס לבית הסגור, "שאלו אותי מי אני חושב שנראית הכי טוב אמרתי ששני. אבל ברגע שהכרתי אותה, זה הגיע למקומות יותר טובים מ'רק נראה טוב'", טען. לגבי אלה שאומרים שהרומן שלו עם גולדשטיין היה רק לצרכי רייטינג, הסביר ש"יחכו ויראו שזה כן אמיתי מאוד, אין לי תשובה אחרת, רק הזמן יעשה את שלו".

כעת, למתחרה על תואר הזוכה, שרון גל - שלדבריו של דן, "יכול לומר שבתוך הבית שרון לא היה הדייר הכי רלוונטי". עם זאת, אמר בזהירות שהוא "מקווה ששני תודח בפעם הבאה, עם כל החיבה. התחברתי לשרון יותר". עומר, כמובן, "מקווה ששני תזכה אבל מפרגן לכל מי שנשאר שם, רק לא לשרון". אאוץ'.


וואלה! סלבס מקווה שתזכה לאכול יותר מחבילת מצות אחת בחג פסח הקרוב מבלי לסבול מעצירות יתר. יאמי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עומר גורדון. עידו שחם
לא רוצה ששרון ינצח! עומר גורדון/עידו שחם
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר לא. דן עם אורנה דנינו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רומן לוהט? שני גולדשטיין עם גורדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully