וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא טאליבן? מה לעזאזל עובר על יאנה יוסף

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

14.3.2017 / 11:00

מי ידע שכאשר אשתו של ציון ברוך מגיעה למספרה השכונתית, היא מקבלת טיפול יופי במקום שמור וסודי ביותר - כאילו מדובר בראש הממשלה ולא בפליטת ריאליטי בשם יאנה יוסף. אז, מחבואים מאחורי פרגוד? וואלה! סלבס גוונים של אפור

ניר פקין

מה משותף לאנשים הבאים: יו"ר האופוזיציה בוז'י הרצוג, דנה פרידר המהפנטת, האח"מ יהודה לוי וגם אביב גפן, אילנית לוי, דליה מזור ואפילו מיקי חיימוביץ'? כולם נתפסו בעדשת הפפראצי כשהם עוברים טיפול עשרת אלפים אצל הספר שלהם וגוזזים את המחלפות. וכל זאת, מבלי לעשות פרצופים למצלמה, לברוח או לנסות להסתתר מהפלאשים, כי הם, לעומת כל מיני אנשים אחרים - מבינים שאלו חוקי המשחק ולא ממש משנה להם להיתפס בזמן רגעי הטיפוח.

וכולם אגב, מבלי יוצא מהכלל, מעניינים יותר מפליטת הריאליטי יאנה יוסף, שכנראה לא ממש מעוניינת שיצלמו אותה בזמן תספורת, או אחריה. נו באמת, התוצאה נראית כמו שילוב של אמא טאליבן ומישהו שאכל פלפל צ'ילי רגע לפני שפגש את הצלם.


עוד רכילות מרגשת:
מתי הייתה הנשיקה הראשונה של יאנה יוסף?
זה מה שארז טל עושה כשהוא לא מנחה את "האח הגדול"!

רכלו על יאנה יוסף בפייסבוק

יאנה יוסף. ניר פקין
לא בשכונת מאה שערים, בתל אביב! יאנה יוסף/ניר פקין

יוסף, שמאז שלא זכתה ב"האח הגדול" התחברה לשליש "מה קשור" ציון ברוך, נישאה לו והביאה איתו ילדה משותפת - עברה אמש (ב') טיפול יופי אצל מעצב השיער שלה. עם זאת, כשהבחינה בצלם הפפראצי, ביקשה להסתתר מאחורי פרגוד, רק כדי שלא יפריעו לשלוותה בזמן חמצון השיער, צביעתו באדום אש או תספורת קצוצה דק. לכו תדעו.

עם זאת, גם אחרי התהליך, אשתו הזועפת של ברוך לא הסכימה לחשוף את התוצאה (לא מרוצה, הא?), כך שהתעטפה במטפחת ראש גדולה ויצאה מהמקום כשהיא נראית כמו דובון אכפת לי שגנבו לו את הקשת בענן, אשתו של אברך בשכונת מאה שערים או סתם כמו בחורה שחיה בסרט שהיא מינימום מדונה או ליידי גאגא - העיקר שלא תראו קווצה משיער ראשה, בשל החשש שתתפתו להימשך אליה.


וואלה! סלבס אוהבת את כולם, מטופחים ומוזנחים.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
יאנה יוסף. ניר פקין
יא באבי, יוסף מסתתרת/ניר פקין
יאנה יוסף. ניר פקין
חשה הנסיכה דיאנה, בפועל נסיכת שכונת מצוקה/ניר פקין
יאנה יוסף. ניר פקין
איפה הפשקווילים לחלוקה?/ניר פקין
יאנה יוסף. ניר פקין
מי את חושבת שאת וכו'. יאנה יוסף/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • יאנה יוסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully