וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך ג'ודי מ"האח הגדול" מתכננת להפריד בין אביחי למעיין?

מאור בן הרוש

20.2.2017 / 0:07

רגע לפני שג'ודי עמר פסעה לתוך בית "האח הגדול", המתחרה החדשה בריאליטי שחושקת באביחי סיפרה מה דעתה על אהובתו מעיין. אז כיצד בדיוק תכבוש את לבו של חובב הבלונדיניות? צפו וגלו. וואלה! סלבס משחקי פיתוי

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

הפקת "האח הגדול" אוהבת דרמות בבית? ובכן, זו כנראה הסיבה שבגללה קברניטי הריאליטי החליטו לרענן את התכנית עם משתתפת חדשה שמעוניינת לערער על הסדר הקיים בין הדיירים - כלומר להפריד בין צמד החמד הלא כל כך מושלם אביחי אוחנה ומעיין אשכנזי. מיאו, זו ג'ודי עמר, שנכנסה בסבב הדיירים החדש ורוצה לכבוש את לבו של הבחור עם לקות הראייה, על חשבונה של הבלונדינית הוותיקה בבית!


עוד רכילות מרגשת:
אנסטסיה טל מגלה מה באמת קרה בינה לבין אייל גולן
שרון גל מבטיח לפני האח הגדול: "אין לי קווים אדומים"

רכלו על ג'ודי עמר ב"האח הגדול" גם בפייסבוק

"יש הרבה סיבות שבגללן נכנסתי ל'האח הגדול'... אני חושת שזה לרוב כדי לאתגר את עצמי", מסבירה עמר בראיון לוואלה! סלבס, רגע לפני שהתחילה בתחרות. "אני מרגישה שחסר לי משהו וחושבת שבית 'האח הגדול' זו הזדמנות מצוינת עבורי לבחון את עצמי, לבחון את הסביבה, לעשות את מה שאני יודעת לעשות הכי טוב - לשרוד ולנצח במיקום זר. הציפיות שלי די נמוכות, מבחינתי עוד שבוע להיות בבית ולהמשיך למלצר זה בסדר".

עמר בת ה-24, שעלתה לארץ מנורבגיה ומתפקדת כמהנדסת מכונות ומכטרוניקה מירושלים, מספרת ש"אני לא מנסה לברוח מהחיים שלי. כן קצת מפחיד אותי להיות עם ישראלים 24/7, לא גדלתי עם ישראלים, אנחנו לא צועקים בבית, מנומסים וזה יהיה מאתגר, אבל זו המטרה". ומה עם צעקות? "זהו שקוראים לי ג'ודי עמר... אז מתברר שאני חצי מרוקאית בסוף יום. זה שם, זה שם", היא צוחקת.

בעוד שהיא מבטיחה שלא תקיים יחסי מין מול המצלמות, עמר מאוד רוצה זוגיות עם לא אחר מאשר אביחי, מבלי להתחשב במי שכרגע צמודה אליו - מעיין. "נצטרך לבחון את זה לעומק, נבדוק איך אפשר לעשות את זה בצורה מכובדת ובסוף נצליח", היא מגלה בערמומיות, "מעיין מקסימה, תמימה, יפה, אני לא חושבת בהכרח שמעיין זה מה שאביחי רוצה. לא מה שהוא צריך". אאוץ'.


וואלה! סלבס תמיד חשקה במעיין לעצמה. הבלונדה בקטע?

"האח הגדול"

עדן סבן מורידה את כל הבגדים

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תצליח לסכסך? מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פוסעת לבית מגובש. ג'ודי עמר/מערכת וואלה!, צילום מסך
האח הגדול. באדיבות שידורי קשת ואנדמול ישראל, צילום מסך
בהצלחה! מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה/צילום מסך, באדיבות שידורי קשת ואנדמול ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully