וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה רואה כפול? כוכבי העל שהם הורים לתאומים

2.2.2017 / 12:29

עוד לא נרגעתם מההכרזה של ביונסה כי היא וג'יי זי מצפים לתאומים שגדלים ברחמה של הבוטילישס? כדי להראות לסופרסטארז שזה אפשרי לטפל בצמד חמד יחד - קבלו את המפורסמים שילדו שני ילדים במכה. וואלה! סלבס דאבל טראבל

(אינסטגרם)

מיס ביונסה תמיד ידעה להפתיע את העולם בכלל ואת המעריצים בפרט - אם לא באלבום חדש מלא שירים שמרטיטים את הקהל, אז בווידוי על בגדיה של בעלה, תלבושות סופר צמודה או סט תמונות חושפני. אבל אמש (ד', שעון ישראל), המלכה הרעידה את העולם כשפרסמה ברשת תמונת אינסטגרם חדשה, בה היא נראית מלטפת בטן הריון לבושה בתחתונים - שוקינג בפני עצמו - שבאמצעותה הודיעה לכולם: היוש, אני מצפה לא לילד אחד, אלא לצמד תאומים. תאומים, יססססס בוטילישס!


עוד רכילות מרגשת:
קים קרדשיאן, ביונסה, ג'יי זי וקניה עושים סולחה
בואו בהמוניכם: גילי מוסינזון מארגן מסיבת סקס

עוד המומים מביונסה? רכלו על זה בפייסבוק

לרגל ההפתעה הנעימה של קווין בי, שילדה לפני כחמש שנים את בתה הבכורה עם הראפר ג'יי זי - בלו אייבי - וואלה! סלבס ליקטה עבורכם עוד כמה כוכבי על שמכבדים את הבוטילישס ובטח יכולים להעניק לה טיפ או שניים (או המון) על הורות לשני ילדודס במכה. כן, גם הם הורים לצמד תאומים.

בין האושיות שנכללות במועדון התאומים, נמצאים ג'ניפר לופז, אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט, ליאם המסוורת' ואפילו ריקי מרטין. כך שביונסה, שני בנים, שתי בניות או בוי אנד גירל, לא משנה מה יגיע - העיקר שיהיו בריאים.

קבלו את ההורים המפורסמים:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully