וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן, ביונסה, ג'יי זי וקניה עושים סולחה

8.1.2017 / 14:02

לא תאמינו! אבל אחרית הימים הגיעה, אחרת איך תסבירו את העובדה שהפאוור קאפלז הכי חזקים בהוליווד סוף סוף עשו סולחה, זאת לאחר שווסט תקף את חברו הטוב ולא חשש להגיד את שעל ליבו. אז מה היה שם? וואלה! סלבס רק בסיבוב

צילום מסך

אם חשבתם שהחזרה של קים קרדשיאן לרשתות החברתיות הרעידה את תעשיית הבידור העולמית וגרמה לשמחה אצל לא מעט אנשים ברחבי העולם, כנראה שלא שמעתם את החדשות המסעירות באמת - קים קרדשיאן וקניה ווסט עשו סולחה עם לא אחרים מאשר הצ'ילבות שלהם, ביונסה וג'יי זי.

רוצים עוד רכילות?
קניה ווסט פותח ג'ורה על ג'יי זי וביונסה
תזיזי ת'ישבן! כוכב פרי מענטזת בחליפת בטן
רגע לפני הגלובוס: גל גדות נוחתת בלוס אנג'לס

מה דעתכם על הסולחה? רכלו לנו בפייסבוק

קניה ווסט. צילום מסך
בימים טובים יותר. קים, קניה, ג'יי זי וביונסה/צילום מסך

לא, אתם לא חולמים ויגאל שילון ממש לא מתכוון לקפוץ מאיזה שיח עם מצלמה נסתרת - הפעם מדובר בדבר האמיתי. אתרים מעבר לים מדווחים כי ווסט וקרדשיאן, שעברו לא מעט טלטלות בחייהם בתקופה האחרונה, מצאו סוף סוף נחמה בסולחה עם החברים הטובים שהחרימו אותם בתקופה האחרונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ביונסה, קניה ווסט, קים קרדשיאן. GettyImages
שנחזור לימים של פעם?/GettyImages

קצת היסטוריה: היחסים בין קים לביונסה מעולם לא היו ורודים, שלא לומר רחוקים מכך, עד כדי שהזוג קרטר החליט שלא להגיע לחתונה של קים וקניה - מה שגרם לנתק די מוחלט בין המשפחות. אם לא די בכך, לאחר השוד הנורא שעברה קים בפריז, החברים הטובים לא צלצלו לשאול לשלומם, מה שהכעיס את הראפר המפורסם אף יותר וגרם לו לצאת על ג'יי זי במהלך הופעה שלו, ממש מספר ימים לפני שהתפרק ואושפז בבית חולים פסיכיאטרי.

קים קרדשיאן, ביונסה. GettyImages
נלך שוב לתצוגות?/GettyImages

אממה, נראה שהמים שהרבים שהיו מתחת לגשר המשיכו לזרום והחבורה העליזה החליטה לשים את הדברים מאחורה ולהמשיך הלאה, כך שבשבוע שעבר הגיעו קים וקניה לביתם של ביונסה וג'יי זי, שם חגגו יומולדת לבלו אייבי, ביחד עם אורחים נוספים. סוף טוב הכל טוב. עדי ראייה סיפרו כי הקרדשיאן החליטה שלא למשוך תשומת לב מיותרת (שבטעות לא תוחרם שוב), והגיעה בלבוש צנוע ומרושל, שלא לומר מרושל מדי.

וואלה! סלבס עשתה סולחה עם השכנה שלה, אחרי שהיא החזירה לה את השטיח לניגוב רגליים. מה?! הוא היה בטעם תות.

ביונסה, קים קרדשיאן. איסנטגרם, אתר רשמי
יאללה סולחה/אתר רשמי, איסנטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully