וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב מ"האח הגדול" משנה את התדמית: "אתן רגל למי שצריך"

מאור בן הרוש

25.1.2017 / 9:00

רגע לפני שנכנסו פעם נוספת לבית העונה השמינית של "האח הגדול", צמד החמד כוכב פרי ושמוליק ספן פטפטו על הסיבוב הראשון בריאליטי, חשבון הנפש ועל האוכל שהמאמא בישלה. "אסור לכם לשפוט אותנו עם ישראל", טענו. וואלה! סלבס קאמבק

עידו שחם, עריכה: יאיר דניאל

קולולולו, מתברר שצמד החמד שהצחיק אתכם מהמסך ואז הודח במפתיע - כוכב פרי ושמוליק ספן - לא רק עושים קאמבק מרגש לבית "האח הגדול", אלא החליטו להיכנס שוב לבית על תקן הקדושים של העונה השמינית. רציתם ריקודי בטן וחיקויים משעשעים? קיבלתם, מינוס שאיפות לנצח.

בראיון לוואלה! סלבס, כוכב ושמוליק גילו ש"האמת היא שלא רצינו לחזור, מאוד קשה". אז, הוסיפה פרי ש"עשיתי קצת פדיחות, לא הייתי יותר מדיי, שחקנית... אמרתי פה מילה שם מילה, אבל זה בית שהוא סיר לחץ אסור לכם לשפוט אותי עם ישראל - אני האדם הכי טוב בעולם שיש" היא מבהירה, "אני אתן רגל למישהו, אני לא אוכל ואתן למישהו. גם ראו את זה בבית".


עוד רכילות מרגשת:
כוכבת 'האח גדול' על הדיירים: "אתם משעממים, אין לכם תוכן"
כוכב פרי vs ברי סימון, הסכסוך שעליו לא שמעתם

רכלו על החזרה של כוכב ושמוליק ל"האח הגדול" גם בפייסבוק

כוכב פרי. עידו שחם, מערכת וואלה! NEWS
היוש, חזרנו! כוכב פרי ושמוליק ספן/מערכת וואלה! NEWS, עידו שחם

אז מי לדעתם המתחרה שהכי לא ישמח לראות אותם פוסעים לתוך הבית? לדברי כוכב ושמוליק, ככל הנראה אורנה דנינו, מי ששוחחה איתם בטלפון במסגרת אחת המשימות בשבוע שעבר. "אולי. אנחנו לא בדיוק יודעים, אבל לא ראינו את כל הפרקים בגלל האינטנסיביות והראיונות. אתם לא מאמינים שלא הספקנו לראות!".

כוכב, כך נראה, חוזרת להמשך העונה רגועה יותר מכפי שיצאה מבית "האח הגדול". כלומר, לדבריה, בערך. "אי אפשר לדעת, עד שיעצבנו אותי, כשבעלה טען שזה בילט אין אצלה".

"אם מישהו יפגע בי, אז מה, אני לא מרשה שיפגעו בי. אמרתי מילה אחת שעשתה רעש ולא התכוונתי. שלא ישפטו מישהו שלא נמצא שם, עם ישראל לא יכול לשפוט", טענה פרי, "אנחנו אופטימיים, שוב ממשיכים את החוויה וחוזרים עם אותה הרגשה. שהדיירים ייתנו לנו צ'אנס, יעשו סוף סוף כבוד". ומה לגבי טענות על האוכל שהפיקה לדירים המאמא של הבית? "באמת, הם יותר קטנים מהילדים שלי, אין לי בעיה להכין לבשל, אבל אכלו הכל וניגבו את הצלחת בפרוסה של הלחם. טוב שרואים את זה". לבריאות, נשמה.


וואלה! סלבס היתה שמחה ללמוד משאקירה מוב או שניים, אבל תסתפק בשיעור פרטי מכוכב.

חייבים לראות

כוכב ושמוליק משתעשעים במקלחת

לכתבה המלאה
כוכב פרי, שמוליק ספן. סמי טהרני, מערכת וואלה! NEWS
פאן להם. כוכב ושמוליק מחוץ לבית/מערכת וואלה! NEWS, סמי טהרני
כוכב פרי. באדיבות המשפחה
תרימי. כוכב פרי בקריירה כרקדנית/באדיבות המשפחה
כוכב פרי, שמוליק ספן. סמי טהרני, מערכת וואלה! NEWS
יהיה דיסקו. כוכב פרי ושמוליק ספן/מערכת וואלה! NEWS, סמי טהרני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully