וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב ושמוליק מ'האח הגדול': "זה יכול היה להיגמר לא טוב"

מאור בן הרוש

18.1.2017 / 13:02

רגע אחרי שהופתעו לגלות שהודחו מהבית (ממש כמו רוב עם ישראל) - התייצב הזוג הכי הזוי על המסך לראיון זוגי - בו הודו כי אם היו נשארים ב"האח הגדול", כוכב פרי כנראה הייתה מאבדת את זה. וואלה! סלבס טרור

תילום: עידו שחם, עריכה: יותם שוורץ

גם אתם ישבתם אתמול מול המסך והייתם בטוחים שתאלין אבו חנא היא זו שתסיים את דרכה ב"האח הגדול", אך נדהמתם לגלות כי ההיפך הוא הנכון - ומי שירדו במדרגות של הבית הכי מפורסם במדינה הם בעצם רקדנית הבטן, כוכב פרי, ובעלה, החקיין שמוליק ספן. אז בטח תשמחו לדעת שאתם לא לבד, כי גם הזוג המודח היה קצת בהלם שלא יראה יותר את שימי הדג.

רגע לאחר אחת ההדחות הכי מפתיעות בתולדות הריאליטי, התייצבו כוכב וספן אל מול המצלמה של וואלה! סלבס - ופתחו את הלב, וכמובן, את הפה שלהם. "האח הגדול הצליח לחלק את הבית לחצי", האשימה פרי את ההפקה בכל המריבות וההתפלגויות שחלו בבית. שוקינג.


רוצים עוד רכילות?
כוכב פרי ושמוליק ספן משתעשעים במקלחת
הצצה ראשונה: מה עשו אילנית לוי, שלומית מלכה וניבר מדר במיטה?

כוכב פרי ושמוליק ספן. ניר פקין
יאללה ביוש. כוכב ושמוליק על השטיח האדום/ניר פקין

עם זאת, נראה שאתם צריכים לטפוח לעצמכם על השכם שלא הצבעתם לזוג הכי ביזארי על המסך (או לחילופין, להתבאס), כי אם להאמין לדבריהם של השניים, אם היו נשארים בבית - היה נוצר בלאגן אפילו יותר גדול ממה שהיה עד כה.

"אני מכיר אותה 30 שנה, יש לה את זה", אמר ספן על אשתו, "אבל היא עוד התאפקה, זה יכול היה להיגמר לא טוב", סיכם החקיין החמוד בזמן שאשתו מהנהנת לחיוב. פאן.

הופתעתם מההדחה? רכלו לנו בפייסבוק

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
כוכב פרי, שמוליק ספן. סמי טהרני, מערכת וואלה! NEWS
האח אשם בהכל! כוכב ושמוליק/מערכת וואלה! NEWS, סמי טהרני

לסיום, הכריזו רקדנית הבטן והחקיין על המנצח של העונה, שלפי דבריהם - הוא אביחי אוחנה, וברור שיש נימוק: "תקשיב, הכנסתם בחור עיוור, חתיך, צעיר, מוגבל, זה קשה". ווינר.

איך אפשר להיפרד מכוכב ושמוליק בלי קטע אומנותי, אז השניים נענו לבקשתה של וואלה! סלבס ופרצו במחול - כששמוליק מזמר, בזמן שאשתו הבלונדינית מנענעת את האגן ומראה לאומה שלמה למה נחשבה לאחת מרקדניות הבטן המפורסמות במדינה.

וואלה! סלבס ניסתה לנענע את הישבן בזמן שהיא מלכלכת על קולגות שלה - זה לא הצליח, אז היא תמשיך ללכלך.

כוכב פרי. באדיבות המשפחה
נתראה בהשקות/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully