וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי שוב נגד התקשורת - ולא בגללה

16.1.2017 / 12:02

בקיץ שעבר פורסם כי אחיה החייל של הטופ מודל, און רפאלי, נחשד במתן טובות הנאה לרס"ר שפיקד עליו. כעת, אחרי שבחקירת מצ"ח התברר כי אחיה לא עבר על החוק - בר רפאלי מבהירה מה דעתה על הכותרות הצהובות בתקשורת. וואלה! סלבס אובג'קשן

(אינסטגרם)

זוכרים איך שנת 2016 הייתה אחת השנים הגרועות עבור משפחתה של בר רפאלי? לצד שמחות כמו הריון ולידת הנכדה ליב עזרא, כל בני משפחתה של הדוגמנית היו מעורבים בחקירות, דיונים, מעצרים ופרסומים ממש לא מחמיאים. עם זאת, המשפחה השתדלה להילחם על שמה הטוב בדרכים שונות וניסתה להבהיר שמציקים להם בגלל שמם.

בקיץ האחרון למשל, פורסם כי און רפאלי - אחיה הקטן וחייל צה"ל אמיץ - חשוד, לצד חיילים נוספים, במתן טובות הנאה לרס"ר המשמעת שפיקד עליו בבסיס תל השומר, בתמורה להקלות. כיוון שמדובר באחיה המוכר של אחת הנשים המפורסמות במזרח התיכון - הכותרות התמקדו בצעיר ומעלליו, מן הסתם.

עוד רכילות מרגשת:
מתמודד "הכוכב הבא" הלוהט שדגמן תחתונים
כוכב ושמוליק מ"האח הגדול" משתעשעים במקלחת

רכלו על פרשת און רפאלי בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Leave On alone. בר ואון רפאלי משתובבים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם זאת, ההאשמות התבדו בימים האחרונים, לאחר שבמצ"ח התקשו להוכיח שהחיילים אכן קיבלו הקלה או שתיים בתמורה למה שהעניקו לרס"ר, כך שרפאלי ג'וניור לא הואשם בסופו של דבר בכלום. הכותרות בתקשורת על סיום הפרשה של און, מן הסתם, היו מרכזיות הרבה פחות - כך שהדוגמנית המפורסמת החליטה לתת להן במה וחשיפה גם ברשתות החברתיות.

בר רפאלי, און רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
בר רפאלי, און רפאלי/צילום מסך, אינסטגרם
בר רפאלי, און רפאלי. אינסטגרם, צילום מסך
ובסוף... המסר של בר רפאלי/צילום מסך, אינסטגרם

אתמול (א'), פרסמה רפאלי באינסטגרם צילומי מסך של כתבות העוסקות בפרשה, תוך כדי שהיא מדגישה את העובדה שהן הסתיימו בלא כלום והתקשורת לא ממש נותנת לידיעות האלה את אותה הבמה.

"חצי שנה של כותרות מגעילות ובסוף...", כתבה הדוגמנית שנדמה שהיא חסינה בפני הכל, אבל כשזה נוגע לבני משפתה, עדיין יודעת לפתוח פה על המדיה הביקורתית שמתייחסת באופן שונה להאשמות נגד בני משפחתה, לעומת זיכויים.


וואלה! סלבס לא מאשימה את אמא, למרות שנולדה מכשפה.

מחוץ לחוק

השנה בה משפחת רפאלי הבינה שהיא לא מעל החוק

לכתבה המלאה
בר רפאלי, און רפאלי. צילום מסך
דם סמיך ממים וכו'/צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ובתמונת ארכיון. בר רפאלי עם און בילדותם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully