וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": המודחת הראשונה נכנסת בדיירי הבית

מאור בן הרוש

28.12.2016 / 11:52

עשרה ימים אחרי תחילת העונה השמינית, אסתר ליברזון נמר יצאה כמודחת הראשונה של "האח הגדול" - אבל זה לא שימנע ממנה לפתוח פה על שם, אביחי ולגלות מי לדעתה הבא שייצא מהבית. וואלה! סלבס טורפת

צילום: עידו שחם, עריכה: ליאור נאור

זה מגיע בכל עונה של "האח הגדול", כשהמודח הראשון של הבית יוצא מהדלת ומנסה לשדר שאינו מאוכזב, למרות שהכל קורה עוד לפני שהצופים בכלל הספיקו להכיר אותו. אמש (ג') היתה זו אסתר ליברזון נמר שהפכה למודחת הראשונה של העונה השמינית של הריאליטי אחרי עשרה ימים בלבד, אך מתברר שהם הספיקו לה כדי לגבש דעה כמעט על כל חבריה לתחרות. לא תמיד חיובית, כמובן.

"אני מרגישה שהגעתי מעולם אחר, עולם דמיוני פנטזיונרי, משהו שהוא לא פה", סיפרה לוואלה! סלבס בהתרגשות, "חוץ לארץ ועכשיו חוזרים לארץ. זה 10 ימים נטו בבית, אבל ברוטו אני נעדרת 13 ימים מהבית. אמרתי לתהילה ממש רגע לפני שארז אמר את השם, שהיתה לי כבר תחושה בבטן, הרגשתי שזה הולך לשם, לא יודעת להסביר את זה... זה לחזור לאהבה הגדולה שלי, לילדים שלי ובלי שרוקחים עליך מזימות מאחורי הגב".

עוד רכילות לוהטת:
האח הגדול: הקמפיין הבינלאומי של תאלין אבו חנא
נעים להכיר: עגלה ושמה שי מיקה

רכלו על ההדחה של אסתר מ"האח הגדול" בפייסבוק

אסתר ליברזון נמר, האח הגדול. קשת, צילום מסך
מטען כבד על שם. אסתר ליברזון נמר/צילום מסך, קשת

פספוס? כי לדבריה של אסתר, היא נכנסה לריאליטי "מתוך מחשבה שגם אני ארקח את מזימותיי בהמשך, אבל דברים אצלי מתבשלים לאט יותר. אני אדם ישר, לא בוגדת בחברים שלי, היחס שלי למעיין, לשני, לאנדל, לחמימו היה אמיתי טהור ממקום טוב". עם זאת, לא היתה לה בעיה לבקר אחרים שהגיעו ממקום פחות מטוב, "זה היה אובייס - שם ברדוגו ואביחי אוחנה. מרגע שהבינו וראו את היחסים שלי, הבינו שצריך לאזן אחרת את יחסי הכוח", היא מסבירה.

"שם בטוח שאנדל וחמימו הם זוג אידיוטים, לכן הוא ואביחי עסוקים כל הזמן בלבחוש בקלחת ולהעביר ביקורת על כל הבית, זה דבר שאצלי לא זורם. לא חונכתי ככה. בין אם זה עובר מסך או שלא", אמרה, "יש לי מטען כבד על שם, כי הדרך שבו העמיד אותי להדחה פומבית היתה מאוד לא מכבדת. אותי למדו לכבד את היריב שלך, אל תאפס אותו".

ברור שגברת נמר מרגישה החמצה, רק שלדבריה בגלל שהיא "לא בטוחה שהעבירו את כל הדברים שרציתי לומר. אני חושבת שאורנה תהיה המודחת הבאה". ומי לדעתה יגיע לגמר? "חמישיית הגמר שלי היא אביחי, חמימו, עדן, דן ואחרון חביב, יכול להיות ששמוליק, אני מקווה מאוד בשבילו".

וואלה! סלבס מדיחה את עצמה באסלה, פעם ביום-יומיים.

מאחורי הקלעים

מה הקשר בין שם ברדוגו להפקת "האח הגדול"?

לכתבה המלאה
אסתר ליברזון נמר, האח הגדול. קשת, צילום מסך
אמרה לתהילה. אסתר נפרדת/צילום מסך, קשת
אסתר ליברזון נמר. ניר פקין
חוזרת הביתה!/ניר פקין
שם ברדוגו. ניר פקין
לא מכבד. שם ברדוגו/ניר פקין
אסתר ליברזון נמר, האח הגדול. קשת, צילום מסך
ביוש. אסתר ליברזון נמר/צילום מסך, קשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully