וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה ג'ורג' מייקל?

וואלה! סלבס | צילום: AP, Splashnews, GettyImages

30.12.2016 / 0:27

האגדה המוזיקלית שהחל כחלק מצמד פופ וגדל להיות זמר נערץ, עבר שינוי ניכר במראה מאז האייטיז ועד ליום מותו השבוע. כך ג'ורג' מייקל התבגר עם השנים. וואלה! סלבס פאסט לאב

ג'ורג' מייקל/GettyImages

ג'ורג' מייקל לא רק היה אמן מוכשר ומוזיקאי שנגע בקולו והרקיד מיליוני בני אדם ברחבי הגלובוס, אלא גם אושיית סטייל, אדם מתועד וחביב התקשורת, שמראהו השפיע על שלל מעריציו - ממש עד ליום מותו המצער השבוע, כשהוא בן 53 בלבד.

העולם זכה לבחן את הפלא הבריטי כבר בשנת 1983, כולל השיער הבהיר הנפוח ומראה הפנים החלק, מה שהפך לבלורית מלוטשת ואז שנים אחר כך גם למראה קצוץ פלוס זקן צרפתי מדוקדק - שבו הוא נודע עד ליום מותו. בין לבין, הרוקסטאר התבגר והתגבר על שערוריות ושמועות שונות, תוך כדי שהוא מקפיד להתרחק מעדשות הפפראצי בשנים האחרונות לחייו.

עבר המון זמן מאז שג'ורג' פיזז בבגד ים בבריכה של קלאב טרופיקנה, או נענע את הישבן על סט הצילומים לצד הסופר מודלז סינדי קרופורד ולינדה אוונג'ליסטה? וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם מייקל - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעבר מאז שהתחיל לשיר בצמד וואם! ועד למעמד של אחד הקולות המפורסמים ביותר בתעשיית המוזיקה כיום.


וואלה! סלבס שמחה על כל מתיחות הפנים שהיו ואינן עוד. גוד ביי.


עוד מתיחות פנים: ניקי מינאז' | קנדל ג'נר | קיילי ג'נר | איימי שומר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully