וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה ווסט חזר, אחרי שהפך ל... בלונדיני!

11.12.2016 / 0:28

הראפר שקרס ואושפז במוסד לבריאות הנפש - הפציע לראשונה בפומבי מאז ששוחרר מהטיפול, כשהוא נראה שונה מכפי שאתם כנראה זוכרים. קבלו את קניה ווסט המשודרג. וואלה! סלבס מהפך

קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
לוק של מיליון דולר? קניה ווסט בלונדיני/צילום מסך, אינסטגרם

עתידות: בימים הקרובים קניה ווסט יוכל לענות על השאלה "האם בלונדיניות נהנות יותר?". פחות או יותר שבוע אחרי שהראפר הפרובוקטיבי שוחרר מבית החולים שבו טופל - בעקבות ההתמוטטות הנפשית שעבר - ורגע אחרי הפרסומים לפיהם אשתו קים קרדשיאן רוצה להתגרש ממנו, המוזיקאי הפציע בפומבי וחשף מראה משודרג משהו. כן, כעת גם מיסטר ווסט הוא בלונדיני מן המניין.

קניה, תועד בתמונות שפורסמו באינסטגרם ביום חמישי האחרון, כאשר הגיע למרכז לעיצוב כדי לבחון ריהוט מעניין שהציג חברו, אמן אוונגרדי בשם ריק אוונס. אז אשתו (עד להודעה חדשה) קימי לא היתה לצדו, אבל ווסט שהפציע בתמונות נראה רגוע ומשודרג, כשהציג זוג מקולקציית הנעליים החדשה שלו ושיער בהיר וארוך מזה שהורגלנו ממנו, בלוק שכולל תלתלי זהב 9% חמצן. בערך כמו זה ששרף את ראשה של מלכת הטראש אינספור פעמים מאז שהשניים התאחדו לפאוור קאפל.


עוד רכילות מרגשת:
איך השתנתה קיילי ג'נר? איך לא! צפו
ההורים יודעים? רון אלוף חושף מתי הוא עשה את זה לראשונה

רכלו על המראה החדש של קניה ווסט בפייסבוק

בסוף השבוע, ווסט בן ה-39 כבר יצא לרכב על אופניים עם חברים (אבל הסתיר את הלוק בקסדת אופנוענים) כשהסיבה היחידה שהפפראצי זיהו שמדובר בו היתה טבעת הנישואים הנוצצת שלו וזוג הסניקרס הייחודי שנעל גם כשצולם ביום קודם לכן. טוב, הוא חייב לקחת פסק זמן מההקלטות והיצירה שהוא מתרגל בבית בבל אייר מאז ששוחרר, בתום אשפוז של שמונה ימים. וקים, מה איתה, היא כבר התאוששה?


וואלה! סלבס מחמצנת רק את השיער של הזרוע שלה, כדי שיפסיקו לשאול אם היא אחותו של קופיקו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
בימים מאושרים יותר, כנראה. קים קרדשיאן וקניה ווסט עם הילדים/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully