וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מה היה למפורסמים לומר על בחירת טראמפ

קים וייס

25.11.2016 / 0:07

חשבתם שתהקשורת שמאלנית? שכל הסלבריטאים לא יהיו מרוצים מהבחירה השנויה במחלקות של הנשיא החדש? כדאי שתחשבו שוב, ותראו מה היה למפורסמים לומר על תוצאות הבחירות בארצות הברית. וואלה! סלבס דמוקרטית

עידו שחם

נדמה היה כי הרוב המוחלט של התקשורת הישראלית היה מזועזע מתוצאות הבחירות בארצות הברית שפורסמו בשבוע שעבר. הכותרות בישרו על סוף העולם ונראה היה כי כל מי שמחשיב עצמו לאדם נאור, מזועזע מבחירת האמריקאים בדונלד טראמפ כנשיא הבא שלהם. וואלה! סלבס יצאה לשאול את המפורסמים מה הם חושבים על הבחירה ההזויה, וגילתה תוצאות מפתיעות. ממש.

לעוד סיפורי סלבס:
נישאר ידידים? בר רפאלי ועדי עזרא חוגגים לאקס של בר
דנה זרמון לוהטת בהלבשה תחתונה

טראמפ. עידו שחם
טראמפ/עידו שחם

אז רוב הנשים שבחבורה היו די המומות מהבחירה ההזויה: נלי תגר סיפרה שקשה לה עם זה בעיקר מהמקום הפמיניסטי, ירדן הראל לא הסתירה את ההפתעה ומלי לוי איחלה לכולם בהצלחה. לעומתן, אדל בספלוב דווקא הייתה מרוצה מהבחירה: "הבחירה בטראמפ מושלמת. טראמפ זה כמו פוטין ויחד עם ליברמן הם שלושתם צריכים לעשות ממשלה. אני מעריצה את הבן אדם הזה, לא מבינה מה יש לכולם נגדו".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
מיטקיטשן. אלירן אביטל
לא מבינה על מה כל המהומה. בספלוב/אלירן אביטל

גם ליהיא גרינר חושבת שטראמפ הוא הבחירה הנכונה ומי שמסכים אותה הוא האיש שאומר את כל האמת בפרצוף, שי חי, כמובן: "נמאס לאנשים מכל החרא שמוכרים להם, נמאס לאנשים מהכבלים של הפולטיקלי קורקט ושל הקודים החברתיים המקובלים. זה מבורך מבחינתי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טראמפ הישראלי? שי חי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז מה התרחיש הכי גרוע מבחינתם? ירדן הראל וליהיא גרינר חוששות שהוא יתחיל מלחמה, אדל מרגיעה שהכול יהיה בסדר וכולם יעמדו בדום כמו חיילים, לאה שנירר מסתכלת על חצי הכוס המלאה, כהרגלה: "יהיה מעניין, משהו צהוב, משהו מציצני" וירון ברלד כתב את התרחיש המפחיד מכולם: שטראמפ יחבור לצל. יאבל'ה.

וואלה! סלבס בחרה בטראפ רק כדי שהוא יתפוס אותה מאיפה שהוא אמר שיתפוס אותה.

מה אתם אומרים על הנשיא החדש? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully