וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרמה נמשכת: בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי הגיעו להסדר משפטי

2.10.2016 / 14:16

הבלגן רק מתחיל במשפחת ג'ולי- פיט, לפי דיווחים של מגזינים בחו"ל, בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי הגיעו להסדר משפטי זמני בנוגע לילדים, שקבע כי אנג'לינה תקבל משמורת מלאה על ששת ילדיהם, בזמן שבראד יעבור בדיקות סמים. וואלה! סלבס נקרעת לשניים

עריכה: עמרי וייס

לפני חודש ליבם של אלפי מעריצים בעולם נשבר לאור ההודעה המפתיעה והדרמטית של הזוג הכי יפה בהולייווד בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי. הפרידה הוציאה מאוד מהר את הכביסה המלוכלכת, ואיך לומר היא מטונפת.

לעוד סיפורי סלבס
ירדן הראל מבשלת לכם ארוחת חג
פספורט: איפה יבלו המפורסמים את החגים?

הבית החדש של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בטורקיה. ספלאש
הבית החדש של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בטורקיה/ספלאש

השניים האשימו אחד את השניה בסמים, דכאונות, אלימות ואובססיות קנאה, אך הדרמה הנוכחית עוסקת בנתיים בבראד שהואשם בתקיפה פיזית של בנו הבכור מדוקס במהלך ויכוח סוער בטיסה. מקורבים לזוג סיפרו שמריבה זו היתה מה שגרם לאנג'לינה לארוז את הילדים, ולעזוב את בראד. מאז פיט נחקר על ידי הרשות הפדרלית להגנת הילד שבודקת מה באמת הלך שם בטיסה המדוברת.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
בראד פיט אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
אני ניצחתי. ג'ולי ופיט/GettyImages

אתר הרכליות TMZ, דיווח כי הזוג בסופו של יום רוצה רק בטובת הילדים, עוד מדווח האתר כי הם הגיעו להסכם משותף בו הוחלט כי אנג'לינה תקבל משמורת מלאה על ששת ילדיהם עד שעניין החקירה עם בראד יגיע לסופו, במקביל לכך בראד יעבור בדיקות סמים ויוכל לבקר את הילדים תחת פיקוח של הרשויות.

מקורבים לאנג'ילנה מספרים, כי אין בכוונתה לשתף פעולה עם הרשויות בתיק נגד בראד, והיא סבורה שאין מקום לכתב אישום, היא רק רוצה לסיים את הפרשה הזאת שהיא, וילדיה יוכלו להמשיך הלאה בחייהם.

וואלה! סלבס פותחת בחקירה כי מישהו הזיז את הגבינה שלה

מה דעתכם על ההסדר הזמני של בראנג'לינה? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully