וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים למלחמה: רותם כהן והסוכן אופיר חיים יפגשו בבית המשפט

טל אסבט

19.9.2016 / 0:02

הזמר רותם כהן נפרד מהאיש שבנה אותו, אופיר חיים, ביום בהיר אחד כשהוא מפר חוזה, לטענת חיים. אופיר תבע את רותם על סך מיליון וחצי ש"ח, ואחרי פגישת גישור לא מוצלחת, היעד הבא הוא בית המשפט. וואלה! סלבס ממתינה לגזר דין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיפור דומה. דודו ורותם/מערכת וואלה!, צילום מסך

לעזוב סוכן זה לא דבר חדש בביצה. היו בעבר מקרים של זמרים שמחליטים לעזוב את הסוכן שלהם, כל אחד וסיבותיו. דודו אהרון החליט לעזוב את הסוכן שלו, איה כורם ניהלה מאבק ארוך וממושך עם חברת התקליטים שכבלה אותה, וגם הזמר רותם כהן, והסוכן והכדורגלן לשעבר אופיר חיים, החליטו להיפרד, ואיך לומר, הם לא נפרדו כידידים.

לעוד סיפורי סלבס
המלכה עירומה: בנות הקרדשיאנס מתפשטות בציבור
מי המפורסמת שחשפה ישבן לוהט במסיבת בריכה?

מסיבת שבועות. אביב חופי
לא נעים. רותם כהן/אביב חופי

אופיר היה הסוכן של רותם כמעט 4 שנים, חיים מספר שנדהם לגלות שרותם החליט לעזוב אותו במפתיע, אחרי כל כך הרבה שנים של השקעה ואחרי ההצלחה שבאה. בעקבות שבירת החוזה בין השניים - תבע אותו אופיר על סך מיליון וחצי שקלים.


השניים החלו בהליכים משפטיים, ובית המשפט תחילה קבע ששני הצדדים יגיעו לפגישת גישור על מנת לנסות לסגור את התיק ללא בית משפט. פגישת הגישור התקיימה ב4.9.2016, ולוואלה! סלבס נודע כי השניים לא הצליחו לגשר על הפערים, כך שבקרוב מאוד הם יפגשו בבית המשפט.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
רותם כהן. ניר פקין
ניפגש בבית המשפט. כהן/ניר פקין

עורך הדין של רותם כהן, חנן חדד, מסר בתגובה: "לאחר שהגשנו בשם רותם את התביעה כנגד אופיר, ואופיר הגיש כתב הגנה, כחלק מההליך המשפטי - התקיימה ישיבת גישור. לא ידוע לי שניתנה הודעה מצדו של אופיר על סיום הליך הגישור בתביעה שרותם הגיש כנגדו, אבל מפנייתם אלייך אני מבין שהם מנסים לנהל את ההליך המשפטי דרך התקשורת ושהגישור הסתיים מצידם. מכל מקום, לא קיבלנו הודעה כזו מצדם או מצד המגשר על סיום הגישור בתביעה שרותם הגיש נגד אופיר".

וואלה! סלבס מנסה לגשר בין הקיבה למוח, זה לא ממש מצליח לה.

מה דעתכם על הסכסוך בין הסוכן לזמר? רכלו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • רותם כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully