וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתקעתן? תשלמו! קנדל וקיילי ג'נר מקבלות חשבון על תקרית המעלית

13.9.2016 / 9:12

האחיות הטראשיות לבית קרדשיאן נתקעו במעלית בבניין יוקרה בו הן שוהות בניו יורק, וחשבו שמה שיצא מהסיפור הזה זה כמה סרטונים מצחיקים בסנאפצ'אט. אז איך החשבון על התיקון עשה את דרכו אליהן? וואלה! סלבס ילדות רעות

אם להיתקע במעלית הוא משהו שנשמע כמו חלום בלהות עבורכם - תארו לכם מהזה להיתקע במעלית, ועוד לקבל אחר כך חשבון על התיקון שלה. זה בדיוק מה שקרה לאחיות קנדל וקיילי ג'נר, שככל הנראה יצטרכו לשלם עבור החוויה המפוקפקת הזאת.

לעוד סיפורי סלבס:
ליל כוכבים: עברי לידר מבלה עם 'מייג'ור לייזר'
אחרי הפרידה: טיטי איינאו בוחרת רהיטים לבית החדש

בסווף השבוע האחרון (ה'), בין תצוגה לתצוגה בשבוע האופנה של ניו יורק, הגיעו קנדל וקיילי, יחד עם היילי בולדוויין ועוד כמה חברות, לבניין טרייבקה היוקרתי בעיר, בו הן שוכרות את הפנטהאוז. החבורה העליזה עשתה את דרכה במעלית הפרטית לעבר הקומה הגבוהה, כשהמעלית נעצרה ותקעה בתוכה את הבנות למשך 34 דקות שלמות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הכוכבות צלצלו למשטרה, וכמובן תיעדו את כל התקרית והעלו לרשתות החברתיות, אך כעת נראה שהן האשמות האמיתיות בסיפור: "הן החזיקו את דלתות המעלית פתוחות עד שהיא סטתה מהמסלול", סיפר מקור. השכנים בבניין מספרים כי שמעו את אזעקת המעלית מצפצפת, בעוד הבנות מחזיקות את הדלתות וצורחות בקולי קולות.

אז כאמור, ההשתוללות הזו גרמה לבנות להיתקע למשך יותר מחצי שעה במעלית, כשהן מצוידות רק בסמארטפונים שלהן על מנת לתעד את הרגע ולשגרו למעריצים. מי שמצא את העניין קצת פחות משעשע הייתה חברת האחזקה של הבניין, שהגישה לאחיות ג'נר חשבון לתיקון המעלית. כנראה שהן יוכלו לעמוד בזה, לא?

וואלה! סלבס מקבלת חשבון כל פעם שהיא תוקעת את המעלית בבניין. בכל זאת, יש הגבלת משקל של 238 קילו ולפעמים היא מגזימה בארוחה.

מה אם חושבים על התקרית? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully