וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה הילארי סוונק עם השנים?

19.8.2016 / 0:02

היא אומנם רק בת 42, אבל הספיקה לתת הופעות בלתי נשכחות על המסך הגדול (והקטן), ולזכות בשני אוסקרים מוזהבים, ככה בקטנה. אז איך השתנתה הילארי סוונק עם השנים? וואלה! סלבס מיליון דולר בייבי

הילארי סוונק נולדה בלינקולן, בירת נברסקה וגדלה בספוקיין, וושינגטון. בגיל תשע היא עשתה את צעדיה הראשונים על הבמה, וכמו בתפקיד שהקנה לה את האוסקר הראשון שלה, גם התפקיד הזה היה תפקיד גברי. מוגלי מ'ספר הג'ונגל', אם אתם מתעקשים לדעת.

למרות הקריירה הקולנועית המרשימה, הפעם הראשונה שנחשפתם לסוונק הייתה בסדרת הנוער האלמותית 'בברלי הילס 90210'. למרות שהובטח לה בתחילה שתככב בשתי עונות, דמותה ירדה מן המרקע כבר לאחר 16 פרקים. פיטוריה מן הסדרה התבררו כדבר הטוב ביותר שיכל לקרות לסוונק, מאחר ובזכותם יכלה להגיע לאודישנים ל"בנים אינם בוכים" - הסרט שהעניק לה את האוסקר הראשון שלה.

בפרס האוסקר השני שלה לשחקנית הטובה ביותר, זכתה סוונק על תפקידה בסרטו של קלינט איסטווד, "מיליון דולר בייבי", ובכך הפכה לאחת השחקניות הצעירות ביותר שזכו לשני פרסי אוסקר. אין ספק שהשחקנית צברה הישגים מרשימים לאורך שנות הקריירה שלה, אך איך היא השתנתה חזותית עם השנים? צפו.

לעוד מתיחות פנים: ליה מישל| ג'ניפר לורנס| ג'סטין ביבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully