וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לילדים: כוכבת 'גלי' ליה מישל בעירום מלא

1.8.2016 / 14:01

כוכבת הטלוויזיה ליה מישל, תמיד נראתה כילדה טובה, אולי טובה מדי. עם תפקידים מלוקקים ומתוקים, את התמונות הבאות אף אחד לא ציפה לראות. וואלה! סלבס מופתעת

הוליווד מתחלקת לשתיים: ילדות רעות וילדות טובות. חלקן עושות מה שבא להן וחלקן שומרות על עצמן ועל תדמיתן. לא פעם הילדות הרעות של הוליווד, כמו מיילי סיירוס, לינדזי לוהן, קים קרדשיאן וריהאנה נתנו לנו הצצה מלאה בעירום, עכשיו תורה של מישהי מהצד השני של הגדר, ליה מישל.

לעוד סיפורי סלבס:
מלכה במנוחה: ביונסה נופשת בין הופעות
מלחמת סכינים: מריבות על הסט בין מאיר אדוני לאסף גרניט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני הכי ילדה טובה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליה היא בצד של הילדות הטובות, וכשהשחקנית המזמרת מצטלמת בעירום זה כבר סיפור אחר. הכוכבת, שהצטלמה בעירום מלא הצליחה להפתיע את המעריצים שלה, בתמונות אומנותיות וחושפניות. ליה ידועה כילדה טובה ירושלים, נטולת דרמות ושערוריות למעט מקרה מוות אחד ממנת יתר של בן זוגה, השחקן קורי מונטית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למדתי מהטובות ביותר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלכת גלי, ידועה כפריקית של בריאות, ולכן היה טבעי שתתראיין למגזין 'בריאות לנשים', שם היא מספרת על איך למדה לאהוב את הגוף שלה. למגזין היא סיפרה: "אני לא מושלמת, אני כל יום מדברת עם עצמי ואומרת לעצמי שאני אוהבת את הגוף שלי, עם הפגמים והכל". בנוסף אמרה כי "נכון להיום אני בשיא הכושר שלי, ככה שפיזית ורגשית אני בשיא, אני במקום הכי טוב בחיי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המהדורה העירומה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואם את כבר בשיא אז למה שלא תצטלמי בעירום? אז זהו, שכן. בנוסף לראיון החושפני, מלכת הצעקות הצטלמה בעירום מלא, בכמה תמונות נועזות בהן היא מראה את אהבתה לגופה. את הראיון היא סיכמה במילים: " אני גאה בהישגים שלי כי עבדתי עליהם קשה להגיע לאן שהגעתי".

וואלה! סלבס גאה בכל קימורים שיש לה ושעוד יהיו לה. בינתיים היא מנשנשת מסיבמבה.

מה דעתכם על התמונות החושפניות? רכלו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ליה מישל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully