וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת סכינים: מריבות על הסט בין אסף גרניט ומאיר אדוני

1.8.2016 / 0:01

בימים אלו מצטלמת תוכנית ריאליטי חדשה בשם 'אוטו אוכל – משחקי השף', השופטים אותם שופטים מוכרים, אבל הדרמה לא אותה דרמה. אז מה קורה על סט הצילומים ומי רב עם מי? וואלה! סלבס גננת

צילום: עידו שחם, עריכה: מיכאל ברגמן וליאור נאור

תככים ומזימות בין מתמודדי ריאליטי הוא דבר שבשגרה, אבל מה קורה כשהבלגן עובר לצד של השופטים? בימים אלו מצטלמת תכנית אוכל חדשה עם שלושת השופטים והשפים הידועים, מאיר אדוני, אסף גרניט ומושיק רוט, שיצרפו מדי שבוע למטבח איש מפורסם שייצא איתם למסע. מלבד הדרמה שתראו על המסך - נראה שגם מאחורי הקלעים מתחוללת לה דרמה לא קטנה בכלל.

מאיר אדוני. ספק 500
שף מנצח מאיר אדוני/ספק 500

בעונה האחרונה של 'משחקי השף' ראיתם את שלושת השופטים, והקבוצות שלהם נלחמות ראש בראש. מה שעוד ראיתם, היה את השור הזועם, אסף גרניט, שובר את הכלים בכל פעם שהקבוצה שלו הפסידה או הייתה קרובה להפסד - בין אם זה לבעוט בפחים או פשוט לרדת מהסט ולצאת לריצה על מנת להתאפס על עצמו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אסף גרניט. אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
יפה לך על אזרחי. גרניט/מערכת וואלה! NEWS, אור גפן

נראה שכעת, במהלך הצילומים לתכנית החדשה - העניינים רק מתחממים בין השופטים, או ליתר דיוק בין אדוני וגרניט או אם להיות מדויקים - גרניט לא ממש מצליח להתמודד עם העובדה שאדוני מנצח אותו בחלק מהמקרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה שהיה היה. אדוני, רוט, וגרניט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקורבים לאדוני ידעו לספר לוואלה! סלבס כי הסכסוך החל לפני חודשיים, ושהוא לגמרי חד צדדי, וכי הפערים בין השניים רק החמירו במהלך הצילומים לתכנית החדשה. עוד הוסיפו מקורבים, ש"לאדוני אין שמץ של מושג על מה אסף כל כך כועס ובכל פעם שניסה לגשת אליו נתקל במבוי סתום וללא תשובות". לדעת מקורביו של אדוני מדובר בקנאה בין קולגות, "יכול להיות שאסף לא עומד בזה שהפסיד פעמיים למאיר במהלך התוכנית 'משחקי השף'.

משחקי השף מאיר אדוני אסף גרניט מושיק רוט. טל גבעוני,
פעם שלישית גלידה. אדוני/טל גבעוני

בתגובה לכך מסר מאיר אדוני :" אני מכחיש מכל וכל את הנאמר. מי שמקורב למאיר לא היה אומר את הדברים הללו, בוודאי שלא בשמו. חבל שהמערכת בחרה לא לבדוק את הפרטים ולא לבקש את תגובתו של מאיר לפני פרסומם, שאז היה נחסך פרסום מטעה ומיותר".
אסף גרניט גם מסר את תגובתו: אסף גרניט מכחיש את הדברים שנאמרים בכתבה".

וואלה! סלבס גם לא אוהבת להפסיד בעיקר את התור בחדר אוכל.

מה דעתכם על הסכסוך בין השפים? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully