וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאט פייט: מי העזה להתעסק עם אופירה אסייג?

12.7.2016 / 1:08

אופירה אסייג בסך הכל רצתה להעביר יום צילומי שער בסטודיו של הצלם רון קדמי, אבל במהרה היום שלה ושל הצוות שלה התהפך, והם מצאו את עצמם הולכים מהמקום בזעם עוד לפני שיום הצילום החל. אז מה קרה שם? וואלה! סלבס זועמת

יום הולדת הדס מוזס. ניר פקין
מי מתעסק. אופירה/ניר פקין

כל מי שנמצא בתעשית הבידור המקומית יום או יומיים, יודע שיש כמה אנשים שרצוי לא להיות בצד הרע שלהם. אחת כזו היא ללא ספק אופירה אסייג, האישה החזקה בתקשורת הספורט הישראלית, ואחת שידועה בפה נטול המעצורים שלה. אבל יש כמה אנשים שככל הנראה חיים על הקצה, והצליחו לעצבן את הדיווה. אבל ממש לעצבן. מי האמיצים? תמשיכו לקרוא.

לעוד סיפורי סלבס:
צפו: בן אל תבורי מפוצץ ראיון
שלומית מלכה היא הפנים החדשות של ארמאני

אופירה אסייג. ניר פקין
לא להרגיז אותי. אופירה/ניר פקין

סיפור שהיה כך היה: אתמול (ב') הגיעה אסייג יחד עם הפמליה שלה, שכוללת את הסטייליסט גילי אלגבלי, מעצב שיער ומאפר, לסטודיו של צלם האופנה רון קדמי. הסיבה: צילומי שער של אופירה למגזין 'לאישה', שנקבעו כדי לקדם את העונה החדשה של 'אייל גולן קורא לך', שם היא מכהנת כשופטת. עד כאן הכל טוב ויפה, אלא שבזמן שאסייג חשבה שסשן הצילומים נקבע ל - 09:00 בבוקר, ביומן של קדמי הופיעה שעה אחרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
היחידה. אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
אתם לא רוצים לדעת מה יש לי בתיק/מערכת וואלה! NEWS, אור גפן

אז לא מדובר בפרק זמן ממושך, אלא עניין פעוט של חצי שעה, כי ביומן של רון הצילומים עם אופירה הופיעו בשעה 09:30. בת הזוג של קדמי יצאה והודיעה לפמליה שרון לא מוכן לקראתם, וכי השעה שנקבעה היא 09:30. אסייג והצוות שלה לא שיחקו אותה דיוות, והמתינו בסבלנות מחוץ לסטודיו בחום המהביל של תל אביב ביולי.

יעל רייך, רון קדמי. אביב חופי
לאן לשלוח את זר הפרחים להתנצלות? רון קדמי עם יעל רייך/אביב חופי

אממה, הסיפור לא נגמר שם, כי לאחר חצי שעת המתנה יצאה בת הזוג של קדמי פעם נוספת, ונזפה באופירה ובצוות שלה על כך שהקדימו לטענתה והטיחה בפניהם שזו התנהלות לא מקצועית. הנזיפה הזאת הייתה הקש האחרון בגב העצבים של אופירה, שהודיעה לבת הזוג שהיא בסטודיו הזה לא מצטלמת, ויחד עם הצוות שלה הסתלקה מהמקום. אסייג היא אומנם אישה חזקה, אבל מקורות יודעי דבר יודעים לספר על פרץ דמעות שעלה בעיניה בעקבות המקרה.

אופירה אסייג ורון קדמי סירבו להגיב.

וואלה! סלבס המתינה מחוץ לסניף של 'ברגר קינג' שלוש שעות עד הפתיחה, אך לא שיחקה אותה קשה להשגה והזמינה המבורגר כפול עם אקסטרה צ'יפס + טבעות בצל.

מה אתם אומרים על התקרית של אופירה אסייג? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully