וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בן אל תבורי מפוצץ ראיון

כתבת: נוי ויינברג | צילום: עידו שחם

11.7.2016 / 14:10

באמצע יום צילום לקמפיין חדש של בן אל תבורי וסטטיק, הזמר הצעיר לא היה מוכן לענות על שאלות אישיות ובטח לא במה שקשור לפרשה שמסעירה את הביצה - הנישואים הטריים של אביו שימי תבורי. וואלה! סלבס כסאח

עידו שחם

אחרי שקראתם בוואלה! סלבס על הסכסוך של משפחת תבורי, שמעתם עקיצות משני הצדדים, כשמצד אחד משפחת תבורי ומצד שני שימי ויהודית, וואלה! סלבס פגשה את בן אל תבורי וניסתה לברר איתו מה קורה במשפחה. התוצאה? לא מלהיבה.

רק אתמול פורסמה בוואלה! סלבס שיחה עם נטלי באומן, בתה של יהודית, בה היא דיברה על התדרדות מצבה של אחותה קארין בעקבות הפרסומים. נראה כי השיחה נגעה בליבו של תבורי ג'וניור, שאחרי שפתח פה על אביו מבלי להסס, כעת הוא מחליט לשמור על שתיקה.


לעוד סיפורי סלב
מתחת לפוני: איך סיה נראת ללא מסכות
שלומית מלכה הפנים החדשות של ארמאני

סטטיק + בן אל תבורי. עידו שחם
האשטאג דובי גל. סטטיק ובן אל/עידו שחם

וואלה! סלבס פגשה את בן אל תבורי וסטטיק ביום צילום לקמפיין פעילות קיץ לילדים של HOT, שם התראיינו השניים על הפרויקט. אממה, כשתבורי נשאל על אביו ועל הפרשה - הוא לא הסכים לענות.

במהלך הראיון, נשאל בן אל על המצב המשפחתי, אלא שבמקום לקבל תשובה - קיבלה וואלה! סלבס יד אלימה שהסיטה את המקרופון מפיו של הזמר הצעיר. מי שהיה אחראי על המעשה, הוא מנהלם האישי של השניים שהודיע כי הראיון לא יכול להימשך וכי אין אפשרות לשאול את הזמר שאלות על אביו ועל המשפחה. נו שוין.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סטטיק + בן אל תבורי. עידו שחם
יש לי את אותו חיוך בכל תמונה/עידו שחם

למי שלא היה בפלנטה בחודש האחרון, שימי תבורי התחתן בחשאי ובמפתיע עם יהודית באומן, מה שגרם לסערה בביצה. מאז שפורסמה הידיעה, אי אפשר שלא היה לשים לב שבני משפחת תבורי ממש לא מרוצים מהצמד החדש וטוענים שהם מודאגים מהיחסים החדשים. בשלב מסוים, בן אל אף נשמע אומר לאביו שהוא הפך אותו ליתום.

וואלה! סלבס פוצצה פעם ראיון לאחר שגילתה שכל הבייגלה על הסט נגמר

מה אתם חושבים על הסגה המשפחתית? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully