וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת קרדשיאן בהיסטריה בעקבות שריפת ענק בלוס אנג'לס

6.6.2016 / 11:50

שריפת ענק שפרצה בלוס אנג'לס לפני יומיים, הצליחה להוציא משלוותן את קיילי ג'נר ואחותה קלואי שכמעט פונו מהבתים שלהם. בין הנפשות שהיו בסכנה: ג'סטין ביבר, אופרה וינפרי ואלן דג'נרס. וואלה! סלבס שריפה אחות שריפה

צילום מסך

אם חשבתם שבישראל סוף השבוע האחרון היה חם ולוהט, כנראה שלא שמעתם מה עבר על תושבי לוס אנג'לס, שסבלו גם הם ממזג אוויר שרבי קיצוני, שאף גרם לשריפות קשות בכמה איזורים מרכזיים כולל העיר קלבסאס, איזור שמאכלס כמה מהמפורסמים הגדולים בעולם.


לפני הכל, צפירת הרגעה - לא היו אבידות בנפש ומפורסמים כמו ג'סטין ביבר, אלן דגנ'רס ואופרה וינפרי הצליחו לחמוק מהמקום בזמן השריפות הקשות וחייהם ניצלו. החדשות הרעות: בנות משפחת קרדשיאן גם הצליחו לחמוק מהאש והן עדיין מהלכות ביניכם.



רוצים עוד חדשות חמות?
מי השחקנית שאיבדה את זה מול המצלמות
החופשה היוונית שלי: משפחת בקהאם כובשת את החוף של קפריסין
אלכסה דול ופריס הילטון מתלקקות

סוף שבוע מפחיד עבר על התושבים של האזור, לאחר שבשבת פרצה שריפת ענק בהרים במקום ואיימה על האיזור כולו. מה שהעצים את הדרמה, הייתה העובדה שהרוחות החזקות הגבירו את עוצמת השריפה, דבר שהקשה על הכבאים להשתלט עליה.

אגב אם תהיתם (או קיוויתם, תלוי את מי שואלים) - קים קרדשיאן וקנייה ווסט לא היו בבית בסוף השבוע, אבל קיילי ג'נר דווקא כן, והיא די נלחצה. אז מה היא עשתה במקום לברוח למקום בטוח? היא שיתפה את העוקבים שלה בסנאפצ'ט בתמונות של השריפה ותהתה האם היא תאלץ להתפנות מהבית שלה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפת איזור קלבסאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בוידאו הקצרצר, אפשר לשמוע את הקטנה לבית קרדשיאן – ג'נר מכריזה בקול :"יש שריפה ליד הבית שלי!, האם אני אאלץ להתפנות?". מי שניסתה להרגיע אותה היא אחותה הגדולה, קלואי קרדשיאן, שהעלתה גם היא וידאו, בו היא מודיעה לה: "לא קיילי, את לא תיאלצי להתפנות, השריפה קרובה יותר לבית שלי. בואי נתפלל שאף אחד לא יצטרך להתפנות". מי שכן נאלצו להתפנות היו 5,000 תושבי האזור, שנשמעו להוראות הכבאים, ביניהם אגב, היה גם גיסה של אלן דג'נרס, שצייצה תמונה שלו והודתה לו ולשאר הכבאים.

אם תהיתם (ברור שכן), נכון לעכשיו, אחרי יומיים של מאבק קשה בשריפה, נראה שהכבאים הצליחו להשתלט על רוב השריפה . למרבה המזל אף אחד לא נפגע והתושבים שפונו הורשו לחזור לבתיהם. את התיעוד המלא בטח תזכו לראות בעונה הבאה של הריאליטי המשפחתי.

וואלה! סלבס פונתה מביתה אחרי שמשפחת מקקים פלשה אליה וגירשה אותה בבושות פנים

בואו לרכל על הדרמה של משפחת קרדשיאן בפייסבוק של וואלה! סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully