וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי השחקנית שאיבדה את זה מול המצלמות

צילום: ניר פקין

6.6.2016 / 2:57

היא אמנם נחשבת לשחקנית ותיקה ומוערכת בתעשייה, ולרוב גם נחמדה, אבל כנראה שצלם אחד ממש הלחיץ אותה, אחרת איך תסבירו את העובדה שהיא זרקה את האופניים שלה באמצע המדרכה והתחבאה בחנות מיצים? וואלה! סלבס חשה

אורלי זילברשץ בנאי. ניר פקין
מזהים את הסלב?/ניר פקין

אחרי תקרית בר רפאלי שחשה את עצמה אלוהים ולגלגה על מקצועו של צלם הפפראצי, וואלה! סלבס חשבה שהמפורסמים בביצה המקומית יבינו שהם צריכים לכבד גם את הצלמים, או לפחות לא יחושו עצמם מדונה או בראד פיט ויברחו מהצלמים. אז היא חשבה.

אורלי זילברשץ בנאי. ניר פקין
סליחה, של מי האופניים?/ניר פקין

מי שלא הבינה שהיא בסך הכל גרה בועה התל אביבית שהשכנים יכולים לשמוע כל ויכוח עם הילדים מעבר לקיר, היא הגברת אורלי זילברשץ. שזה מצחיק, בהתחשב בעובדה שבכל מקרה אחר - סביר להניח שהתמונות היו נשארות על רצפת חדר העריכה או נזרקות ישר לדואר זבל.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אורלי זילברשץ בנאי. ניר פקין
גברת, ממי את מסתתרת?/ניר פקין

אממה, נראה שזילברשץ חשה שרחוב קינג ג'ורג' הוא בעצם השדרה החמישית, כך שברגע שהיא קלטה שצלם הפפראצי מצלם אותה - היא זרקה את האופניים על באמצע הרחוב, הורידה את הכובע רחב השוליים שלה בצורה כזו שיסתיר את פניה וברחה על נפשה אל תוך חנות המיצים הקרובה, תוך שהיא שולחת את המוכרת לאסוף את אופניה ולהכניס אותם לחנות.

אורלי זילברשץ בנאי. ניר פקין
השטח פנוי, אפשר לצאת לדרך/ניר פקין

אם חשבתם שזה מוגזם, בוודאי תשמחו לשמוע שהשחקנית המוערכת נשארה במשך שעה, ולא עזבה את המקום לפני ששלחה את בעל המקום ל שם עד שצלם הפפראצי עזב את המקום. טוב נו, לפחות עד שהיא חשבה שהוא עזב, כי ברגע שהצלם התחבא מעבר לכביש - היא עזבה את המקום והמשיכה לפדל.

וואלה! סלבס חשה פעם שהיא שחקנית מוערכת, עד שהיא הסתכלה בחשבון העובר ושב שלה.

מה דעתכם על התגובה של אורלי? רכלו לנו בפייסבוק

אורלי זילברשץ בנאי. ניר פקין
אז זהו, שלא!/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully