וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה שינייד אוקונור עם השנים?

17.6.2016 / 0:14

הזמרת האירית סוגרת בקרוב חמשיה עשורים של פעילות מוזיקלית והופעות פרובוקטיביות, הזדמנות מצוינת לבדוק: איזה שינוי חיצוני היא עברה עם השנים? צפו. וואלה! סלבס שערוריה

אימג'בנק GettyImages

איך אף אחד עוד לא הרים את הכפפה, וכתב סרט על חייה של הזמרת שינייד אוקונור? וואלה! סלבס חושבת שלגמרי הגיע הזמן, כי בקצת פחות מ-50 שנות חיים הספיקה הזמרת האירית לא מעט. קבלו תמצית:

היא נולדה ב-1966 באירלנד, הוריה התגרשו כשהיתה בת 8. היא עברה לחזקת אביה אחרי שעברה התעללות פיזית אצל אמה. בגיל 15, בעקבות היעדרות מלימודים ועבירות של גניבה שביצעה, עברה או'קונור לבית מחסה מגדלנה, שם חיזקה את יכולות הכתיבה והמוזיקה שלה.

היא החלה לעסוק במוזיקה ב-1984, אבל ההצלחה והפריצה התרחשו רק בצאת אלבומה השני, עם הלהיט 'nothing compares to you' שכתב והפיק לה פרינס.

חייה של אוקונור רצופים בשערוריות: יש לה ארבעה ילדים מארבעה אבות שונים, היא יצאה מהארון כלסבית בשנת 2000, שלוש שנים לאחר מכן אובחנה כסובלת מהפרעה דו קוטבית וביצעה שני נסיונות התאבדות - כולל היעלמות מתוקשרת בחודש שעבר.

שינייד זכורה בעיקר בזכות יופיה הרב, שאי אפשר היה להתעלם ממנו גם כאשר גילחה את ראשה. אבל איזה שינוי פיזי עברה עם השנים? צפו.

לעוד מתיחות פנים: הלן האנט| ראסל קרואו| קריסטן סטיוארט| קייט מידלטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully