וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה קריסטן סטיוארט עם השנים?

13.5.2016 / 0:00

השחקנית שנכנסה ללבבות הצופים בסדרת הערפדים 'דמדומים' וכבת הזוג של רוברט פטינסון, כבר לא ממש טינאייג'רית ולא ממש חובבת גברים. אז איך השתנתה קריסטן סטיוארט עם השנים? צפו. וואלה! סלבס ערפדית

אימג'בנק GettyImages

קריסטן סטיוארט נולדה ב-1990 בלוס אנג'לס, קליפורניה. הבחירה בעולם המשחק ממש לא היתה מקרית עבורה, מאחר ואביה היה במאי ועורך תוכניות ואמה תסריטאית.

סטיוארט החלה את קריירת המשחק שלה כבר בגיל שמונה. סרטה הראשון, שיצא ב-2001, היה "The Safety of Objects", והתפקיד הגדול הראשון שלה היה בסרט המתח "החדר", לצד ג'ודי פוסטר. אך העולם התוודה לשחקנית היפיפייה בזכות סדרת סרטי 'דמדומים', שם גילמה את התפקיד הראשי וגרמה להיסטריה בקרב נערים ונערות ברחבי העולם.

לא רק תהילה, סטיוארט מצאה גם אהבה בזכות סדרת סרטי הערפדים, כאשר במשך חמש שנים היתה צמודה לכוכב הראשי שלצידה, רוברט פטינסון. השניים היו אחד הזוגות הנוצצים של הוליווד, עד הבגידה המתוקשרת של קריסטן עם במאי 'שלגייה והצייד', הפרידה המדוברת, והפיכתה ללסבית שאחזה בחברה סוקו עד לפני מספר ימים ממש.

אז לכבוד חזרתה של קריסטן שסטיוארט לשוק הרווקות הנחשקות לנשים וגברים כאחד, וואלה! סלבס יצאה לבדוק: איך השנתה הכוכבת עם השנים? צפו.

לעוד מתיחות פנים: גלן קלוז| קייט מידלטון| בריאן אוסטין גרין| קווין קוסטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully