וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה גלן קלוז עם השנים?

6.5.2016 / 0:13

הפנים שלה לא יורדים מהמסך הגדול (והקטן) כבר למעלה מ-3 עשורים, אבל גלן קלוז כבר בת 69, וזו הזדמנות מצוינת לעצור ולבדוק: איך השתנתה השחקנית המוערכת עם השנים? צפו. וואלה! סלבס קרואלה דה וויל

אימג'בנק GettyImages

גלן קלוז נולדה בשנת 1947 בקונטיקט, למשפחה ממש לא שגרתית. אביה העביר את המשפחה לזאיר,שם שימש כרופא הצמוד של נשיא המדינה. נראה שהשהות במדינת העולם השלישי קצת שיבשה את הוריה על דעתם, וכשגלן היתה בת שבע הוריה הצטרפו לכת הרוחנית "MRA", ובמשך 15 שנים קלוז גרה עמם לסירוגין באפריקה ובמרכזים קהילתיים של הכת. קלוז החליטה לנתק מגע עם הכת כשהיתה בת 22, למזלה ולשמחת ההיכל התהילה של הוליווד.

הפריצה הגדולה שלה היתה בשנת 1987 בסרט 'חיזור גורלי', שם גילמה כל כך טוב את תפקיד המרשעת שנכנסה להיכל התהילה של הרשעים ההוליוודיים הגדולים של כל הזמנים, והמשיכה להיות מלוהקת לדמויות על אותה משבצת טייפקאסט, כמו קרואלה דה וויל ב'101 דלמטים' או עורכת הדין פטי יוז ב'דמג'ז'.

בחודש שעבר חגגה קלוז 69 אביבים, מה שממש לא גרם לה להוריד הילוך בקריירה המשגשגת שלה. לפני שהיא סוגרת 70 שנות רשע (על המסך, תירגעו), הגיע הזמן לעצור ולבדוק: איך השתנתה גלן קלוז עם השנים? צפו בגלגולים השונים של השחקנית זוכת הפרסים.

לעוד מתיחות פנים: קייט מידלטון| בריאן אוסטין גרין| קווין קוסטנר| קייט וינסלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully