וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתאמנים על שי חי: "הוא בן אדם חרא ובוגד"

24.5.2016 / 16:02

חודשיים וחצי אחרי יציאתו מבית "האח הגדול", שי חי מוצא עצמו שוב בלב שערורייה, כאשר מתאמנים ומאמנים ממכון הקארטה שלו יוצאים נגדו לאחר שהחמיץ שיעורים, פיטר מאמנים ולבסוף הודיע על סגירת המכון: "הוא בגד בנו, השתן עלה לנו לראש". וואלה! סלבס קומיטה

ניר פקין

השערוריות במופע האימים האמיתי של שי חי לא נגמרות, וכרגיל, גם הפעם, הסנסאי שי חי מספק עוד שערורייה חדשה. אחרי הקללות שספג ברשת על ידי מעריצים בעקבות תמונה בו הוא נראה עם נעליים אשר עליהם צלב - עכשיו סופג המתמודד הזכור מבית האח הגדול חיצים מבית.

גם בראיונות ובמהלך שהותו בבית המתוקשר במדינה, שי חי לא הפסיק לספר על העבודה שלו כמדריך קראטה ואיך הוא משתדל לשלב את ערכי הקראטה, השלווה והזן גם בחיים האמיתיים שלו. עכשיו מספרים בקרבתו של הכוכב, שמאז יציאתו מבית "האח הגדול", לפני חודשיים וחצי - היחסים בינו לבין המתאמנים והמאמנים בסטודיו עלו על שרטון, דבר שהוביל לסגירת המועדון. אם חשבתם שהדבר יעבור בשתיקה, תחשבו שוב - תיבת הפנדורה נפתחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההתכתבות בקבוצת המתאמנים/מערכת וואלה!, צילום מסך
הוא עסוק בלהעלות תמונות של חליפות, שעונים ואירועים, הוא שכח מאיפה הוא בא. זו ממש יריקה לבאר ממנה הוא שתה

ג', מתאמן קבוע במכון של שי חי כבר מספר שנים, מספר הבוקר לוואלה! סלבס על החודשים האחרונים: "התחושה היא של זלזול גדול. שי חי תמיד היה מספר עד כמה הקראטה בנה אותו, כמה זה חשוב לו והיה מנסה להדריך אנשים בדרכי הקראטה. הוא תמיד היה מנסה לחנך אנשים לנהוג באנשים אחרים בכבוד ולא לזלזל באף אחד ולכבד את האחר. הוא תמיד ציין שהוא עוף מוזר ושאין לו חברים מחוץ לעולם הקראטה".


הכניסה לבית האח הגדול והפרסום, כנראה לא תרמו למצב היחסים בין קירות המכון: "מאז שהוא נכנס ל"אח הגדול" חלה ירידה בכמות המתאמנים" מספר מקורב אחר, "היו חיכוכים עם מאמן בכיר (השם שמור במערכת), שעזב את המקום אחרי חילוקי דעות. אם לא די בכך, היה עוד מקרה של מאמן נוסף שהחליט גם הוא לעזוב את המכון".

הגורם ממשיך ומספר, "אחרי 'האח הגדול' ציפינו שהוא ימצא סידור מתאים לכולם, אבל הוא לא. מאז הוא עסוק בלפרסם תמונות של חליפות, שעונים ואירועים. הוא שכח מאיפה הוא בא, זו ממש יריקה לבאר ממנה הוא שתה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
"לפני כמה ימים הודיעו לנו שסוגרים את המכון וזה הגיע ממאמן אחר. לא היה לו את הכבוד ואת ההגינות להודיע לנו בעצמו".

שיא הפרשה הגיע לפני מספר ימים, כאשר שי לא ענה בקבוצת הווטאספ המשותפת, "מאז היציאה הוא לא הגיב שם", מספר אחד המתאמנים, "חשבנו שהוא יחזור לדבר ולכתוב אבל הוא לא חזר, הוא פשוט יצא מהקבוצה. המתאמנים רוצים שהוא יענה, שהוא יגיב, אבל הוא רק התעלם ועצם עיניים".

כאמור לבסוף, הסטודיו המצליח, שכלל ארבעה מאמנים ולמעלה ממאה מתאמנים - הודיע על סגירה. ההודעה הדרמטית הגיעה ממאמן אחר ולא משי חי, דבר שכמובן התקבל בפגיעה קשה במתאמנים, "לפני כמה ימים הודיעו לנו שסוגרים את המכון וזה הגיע ממאמן אחר. לא היה לו את הכבוד ואת ההגינות להודיע לנו בעצמו", סיפר המתאמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
"השתן עלה לו לראש. צבא האמת נהיה חשוב בשבילו. עוד שנה שהשתן יירד לו הוא יבין כמה אפס הוא יצא".

- מה אתה מצפה שיקרה? שאולי הוא יבין שהוא טעה?
- "שי חי הוא בן אדם חרא, השתן עלה לו לראש. צבא האמת נהיה חשוב בשבילו. עוד שנה שהשתן יירד לו הוא יבין כמה אפס הוא יצא. המכון נסגר, אנשים שמתאמנים חמש שנים נשארו בלי כלום. בלי בית. עוד שבוע בדיוק נסגר המכון"

ומה הוא אומר?
"הוא לא אומר כלום, הוא החליף טלפון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
הוא מוותר על הילדים ועל כל האידאל של הקראטה וסוגר את המכון בלי מילה אחת לעשרות החניכים שלו

מתאמן נוסף במכון המצליח בהרצליה מספר על החוויה שלו: "אני מתאמן במכון הקראטה כבר 4 שנים, המכון התגייס לטובתו של שי חי מאז הכניסה ל'האח הגדול', הנערים שמתאמנים פה השקיעו המון זיעה וכוח", מספר המתאמן, "מאז שהוא יצא הוא לא העביר שיעור אחד במקום. הוא פיטר את המאמן הבכיר שלו ש', שהחזיק את המכון בתקופה שהוא לא היה פה. מאז השיעורים בוטלו אחד אחרי השני עד שהתקבלה ההודעה שהוא סוגר את המכון".


המילים הקשות לא נגמרות כאן: "הוא מוותר על הילדים ועל כל האידיאל של הקראטה וסוגר את המכון בלי מילה אחת לעשרות החניכים שלו. הם הלכו אחריו ושילמו לו כסף כל חודש. החניכים בהלם. הוא לא טרח להיפרד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מפסיק לייצר שערוריות. שי חי וארוסתו תניה/מערכת וואלה!, צילום מסך
"כולם מרגישים נבגדים, הם תמכו בו באופן מאורגן בתקופת הבית הרימו מסוק פעלו באינטרנט הרימו את צבא האמת של שי חי והוא זרק את כולם".

המתאמן שבחר לא להיחשף, מספר על התמיכה הגדולה שזכה לו שי חי מעשרות החניכים בזמן שהתחרה על לב הצופים ובנה לעצמו את צבא האמת: "האווירה אצל החניכים היא מאוד קשה. מדובר בילדים קטנים ועד גברים בני 40. כולם מרגישים נבגדים, הם תמכו בו באופן מאורגן בתקופת הבית הרימו מסוק פעלו באינטרנט הרימו את צבא האמת של שי חי והוא זרק את כולם".


המתאמן מסכם את הדברים שלו במילים של אחד מחניכיו: "שי בחר בצבא האמת ולא באחים שלו". לסיום הוא מצרף את צילומי מסך מההתכתבויות בקבוצת הוואטסאפ, שם הדמויות הבולטות מגיבות בהלם על ההודעה של סגירת המכון. "עוצמת הבגידה של שי היא אדירה ומדובר בנאמנים עיוורים למנהיג שלהם, שגילו שכל מה שנאמר עליו הוא נכון.. האיש אגואיסט בוגד סדרתי".

שי חי בחר שלא להגיב על הדברים.

וואלה! סלבס נרשמה למכון הקארטה של סבטלנה גורגיובה השנייה.

מה אתם אומרים על השערוריה החדשה מבית היוצר של שי חי? דברו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • שי חי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully