וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי שלח לשי חי קללות ואיומי נאצה?

17.5.2016 / 10:02

כוכב הריאליטי הכי שנוי במחלוקת שנראה על המסך ממשיך לעורר פרובוקציות, ומגיע לאירוע שעל רגליו נעליים מעוטרות בצלב. הדבר לא ממש מצא חן בעיני אוהדיו היהודים (והנוצרים) ושי חי זכה למטר קללות וגידופים. וואלה! סלבס קורבן אופנה

יואב דודקביץ'

שי חי ידוע בעיקר בזכות הפה הגדול שלו והטעם האופנתי הייחודי שלו. בדרך כלל, הראשון מסבך אותו בצרות, אלא שהפעם, היה זה דווקא השני שסיבך אותו. אחרי שהגיע לאירוע לראשונה מאז פרש מבית האח - זכה הפליט לקללות, מכתבי נאצה ואיומים ברצח, אז למה בעצם?

שי הגיע לאירוע כשהוא לובש חליפה בצבע זהב זוהר, שכוללת גם וסט ופפיון. ההופעה המוזרה היא לא מה שהכעיס את הגולשים, אלא דווקא מה שעיטר את נעליו: שני סימני צלב ענקיים.

רוצים עוד רכילות?
עובר מסך? הג'וב החדש והמפתיע של אליקו
מכת חום! ארבל קינן לוהטת בביקיני על חוף הים

שי חי. יואב דודקביץ'
שי חי/יואב דודקביץ'

פליט הריאליטי השנוי במחלוקת, הגיע לאירוע כשהוא נועל נעליים מבית דולצ'ה וגבאנה, עליהם רקומים שני צלבים ענקיים שאי אפשר לפספס גם מרחוק. התגובות הזועמות לא איחרו לבוא, ושי החל לקבל, לטענתו, מכתבי נאצה ואיומים על חייו. לכולם הוא בחר לענות בפוסט שמסביר שמדובר סך הכל בבחירה אופנתית, לא בהצהרה דתית.

"אז מה היה לנו היום?", כתב חי בפוסט בדף הפייסבוק שלי, "מכתבי נאצה, איומים ברצח, יהודים שנעלבו כי על הנעל שלי יש צלב, נוצרים שנעלבו כי על הנעל שלי יש צלב, שיח טוקבקים אלים ברשתות החברתיות. קשה להאמין שבשנת 2016 צריך לחשוב פעמיים לפני שלובשים פריטי אופנה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אהבתם את הנעליים?/מערכת וואלה!, צילום מסך

שי חי המשיך והוסיף, "אני יהודי שמגן דויד מקועקע על גופו, אבל עם זאת אני מכבד כל אדם וכל אמונה, אצלי אין סמלים "טמאים" רק בגלל שהם מגיעים מעולם שונה משלי. הנצרות היא דת עם אסתטיקה מפוארת ועתיקה שנטועה עמוקות בהיסטוריה של האומנות הקלאסית... לי בניגוד למלעיזים אין בעיה עם שום דת או סמל שנוצרו בכדי לתת תודה לאלוהים.
אולי כדאי להזכיר בהזדמנות זו שאותו הצלב שמרתיח אתכם כל כך, נוצר בכדי להנציח אדם שנצלב בעקבות שנאה וצרות מוחין. לא משנה מאיפה באנו ובמה אנחנו מאמינים, כולנו אחד, ולפעמים נעל, היא רק נעל".

את הנעליים שלה, וואלה! סלבס מעדיפה עם עקב 12 ס"מ

מה דעתכם על הנעליים? רכלו לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • שי חי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully