וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האהבה החדשה של סיון קליין

16.5.2016 / 0:01

אחרי שנים של רומנים מתוקשרים וחיי נישואים מוצלחים בדרך להקמת משפחה, סיון קליין עומלת בימים אלו על שעשעון חדש שיעזור לכם למצוא אהבה. הקונספט: תגיד לי מה החברים שלך ואדע מי אתה? אז כזה. וואלה! סלבס דייט בעלטה

צילום מסך

אם יש משהו שסיון קליין מומחית בו הוא תחום האהבה, ברזומה הרומנטי שלה רשומים רומנים זכורים עם אלירז שדה, איש העסקים מיקי לסר ואפילו אירוסים לגלעד קינן. כיום כזכור קליין נשואה באושר לפרסומאי זיו קורן והשניים מצפים בימים אלו לצאצא ראשון כפי שקראתם ממש כאן לראשונה מה שנותן למגישה הלוהטת את הצ'אנס לאלו שפחות שפר מזלם למצוא אהבה גם

בימים אלו קליין עומדת לצלם שעשעון חדש המיועד לשידור בערוץ 10 בו היא תנסה למצוא שידוכים לגברים ונשים אך הפעם בניגוד לתוכניות כמו "דייט בחשיכה" או "סטוץ" ( זוכרים את זה?) יש טוויסט בעלילה.


רוצים עוד חדשות חמות?
אם אני אלך: נינט טייב ויוסי מזרחי אוהבים
הקמפיין החדש והחשוב של אושרי כהן
לא רק בלונדינית: החברה החדשה של ליאונרדו דיקפריו

סיון קליין. ניר פקין, שוקה כהן, מערכת וואלה! NEWS
תעזרי לוואלה! סלבס למצוא אהבה? סיון קליין/מערכת וואלה! NEWS, ניר פקין, שוקה כהן

את הפורמט החדשני פיתחו בחברת "אבוט המאירי" שתשלב בתוכה גם אלמנטים דוקומנטריים, בשעשועון החדש נטול השם כרגע הרווק\ה יחשפו לחיי היום יום של רווקים ורווקות באמצעות מצלמה שתותקן עליהם ותלווה אותם. כך יוכלו בני הזוג הפוטנציאלים להציץ לשיחות ומפגשים בזמן אמת מבלי שהצד השני רואה אותם ומודע לקיומם. המטרה היא כמובן להכיר בצורה הכי אותנטית את הסביבה, משפחה והחברים של הדייט הפוטנציאלי.


כזכור, זה לא הפרויקט הראשון של קליין בערוץ כפי שפורסם כאן לראשונה קליין צילמה לאחרונה סרט תיעודי על זוגות שביטלו את החתונה, כפי שהיא עצמה חוותה בעבר ועתיד להעלות בעתיד הקרוב.

וואלה! סלבס חיפשה אהבה בשעשועון "לרדת בגדול" אבל רק בגלל שהיא לא הבינה את פשר השם

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
חתונה סיון קליין זיו קורן. ניב אהרונסון
ושתהיה מהממת כמו האהבה זאת. טוב?/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully