וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בלונדינית: החברה החדשה של ליאונרדו דיקפריו

15.5.2016 / 10:09

נראה לכם שיש לו טייפ? לזוכה האוסקר ליאונרדו דיקפריו יש חברה חדשה. וכן גם היא דוגמנית צעירה, בלונדינית עם עיניים כחולות. מופתעים? כנראה שלא. השניים הוציאו את הזוגיות לפומבי בטיול רומנטי ברחבי ניו יורק לשמחת צלמי הפפארצי. וואלה! סלבס לא רק בלונדינית

אימג'בנק GettyImages

הנה כמה עובדות ידועות על העולם הזה שחקוקות בסלע:
1. אחרי יום שבת מגיע יום ראשון
2. וואלה! סלבס מכורה לפחמימות
3. כדור הארץ הוא עגול
4. בקיץ חם, בחורף קר
5. ליאונרדו דיקפריו מכור לדוגמניות בלונדיניות צעירות ושופעות


הנה, הוא עשה את שוב: ליאונרדו דיקפריו אוחז בחברה חדשה וכדאי שתשבו, כי הפעם זה עומד להיות מפתיע... - גם היא דוגמנית צעירה, בלונדינית, חובבת בגדי ים קטנטנים, צעירה ממנו במספר דו ספרתי וספוילר קל: הם לא יחזיקו מעמד יותר מקרטון החלב שנמצא במקרר שלכם.




רוצים עוד חדשות חמות?
שמנה וסולתה: איך הכוכבים חגגו עצמאות
הקמפיין החדש והחשוב של אושרי כהן
אבות ובנים: גדעון סער ודוד חוגגים עצמאות

ליאונרדו דיקפריו. ספלאש
צמד חמד. ליאונרדו דיקפריו ואלה קוואלק/ספלאש

אז אחרי הפרידה מקלי רורבאך וההתקרבות לזמרת ריהאנה בשלל אירועים, דיקפריו בן ה-41 נתפס מבלה עם דוגמנית פולניה צעירה ונאה העונה לשם אלה קוואלק (אל תתרגלו לשם שלה, כדי שלא ישבר לכם הלב) והזוג הצעיר הספיק כבר להתפס על ידי צלמי הפפארצי במנהטן בזמן שהם עוסקים בפעילות החביבה על ליאו (לא, לא נאומים על מצב החור באוזון או רפרוף בקטלוג של "ויקטוריה סיקרט") אלא ברכיבה זוגית על אופניים בין נופיו של התפוח הגדול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ליאונרדו דיקפריו. ספלאש
מאוהב? דיקפריו מחבק את אלה/ספלאש

בניגוד לפעמים קודמות ( אמ אמ... נגיד הביקור בישראל) הפעם דיקפריו לא נבהל מנוכחותם של צלמי הפפארצי והם אף הצליחו לתעד את זוכה האוסקר מחבק את בת זוגו הצעירה בעת טיול רגלי ואף המשיכו עימם לארוחה עם חברים אז השניים נראו רומנטים עת שהם זוללים צלחת פסטה. כן, הכלבה אוכלת פחמימות והיא נראית ככה.

כידוע, דיקפריו הוא מעריץ מושבע של דוגמניות ויקטוריה סיקרט. הוא יצא בעבר עם ג'יזל בונדשן, קשר שנמשך בין 2001 עד 2005, בר רפאלי מנובמבר 2005 עד מאי 2011 - אז החליטו לשבור לוואלה סלבס את הלב לעשרות חתיכות קטנות, וארין הית'רטון איתה יצא מסוף 2011 ועד סוף 2012, הקשר האחרון הרציני שלו היה עם הדוגמנית טוני גארן, עימה יצא במשך תקופת "שיא" של שנה וחצי, לאחריה כזכור שיקם את ליבו ואונו עם מספר דוגמניות בחגיגה פרטית בחוף הים, מאז הוא כאמור יצא עם קלי רורבאך ופיתח שמועות על קרבה לזמרת ריהאנה. אתה לא עייף כפרה?




לוואלה! סלבס יש גם טייפ של בחור: אחד עם דופק.



בואו לרכל על האהבה החדשה בחייו של ליאונרדו דיקפריו בפייסבוק של וואלה! סלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully