וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על האש: מי הסלבס שעלו השנה על הגריל?

מיכל זילברמן

11.5.2016 / 20:00

כשאתה סלב מן המניין ששוחה בביצה המקומית, אתה חייב לקחת בחשבון שיהיו גם גלים, ולא תמיד הרוחות ינשבו לטובתך. אז מי הסלבריטאים שחטפו על הראש השנה? מי היו הנושא החם ולאו דווקא לטובתם? וואלה! סלבס על האש

בר רפאלי - פרשת המיסים שדעכה בצל ההריון

בר רפאלי. GettyImages
בר רפאלי/GettyImages

מרוב תמונות הריון לוהטות (כולל אולטרה סאונד אחד מפתיע של העוברית שבבטן), כמעט והצלחתם לשכוח שבר רפאלי היתה (ועודנה) תחת חקירה של רשות המיסים. חשדות בהעלמת מס נגד הטופמודל ואמה ציפי רפאלי עדיין תלויים באוויר וטרם הוכרע הדין בעניינם, אבל היי, מה זה משנה, הנה עוד תמונה של הבטן ההריונית של בר.

דודו אהרון - ציפורה אהרון לא נחה. וגם התקשורת

דודו אהרון. דייב שחר
דודו אהרון/דייב שחר

אי אפשר שלא לרחם מעט על דודו אהרון, שבשנה החולפת נפרד מהסוכן אייל מלכא, מצא את אהבת חייו ואיבד שליטה על אמא ציפורה. כבר חודשים ארוכים שמתנהל קרקס תקשורתי סביב האישה שממש כמו שי חי, אומרת את כל האמת בפרצוף (ובתחנות הרדיו), וגם ההודעה על האירוסים לא הצליחה למתן את החמות משולחת הרסן. בינתיים אהרון שקוע בהכנות לחתונה, וככל הנראה ניתק מגע עם האם הלא מרוצה. איך זה יגמר? לא ברור, אבל יהיה מעניין זה בטוח.

ציון ברוך - אומנות או נמות. מכלי התקשורת

ציון ברוך, הרשימה. אינסטגרם, מערכת וואלה!
ציון ברוך, הרשימה/מערכת וואלה!, אינסטגרם

ברעש תקשורתי גדול, פתח ציון ברוך השנה תערוכת ציורים מעשה ידיו. ברוך, שהסתובב כמו טווס בפתיחה, ממש לא צפה שימים ספורים לאחר מכן תעלה הטענה נגדו כי הציורים הם, למעשה, מועתקים. כך מצא את עצמו האומן המיוסר עומד במרכזה של שערוריה, בה יוצרי בובות מהארץ ומהעולם טוענים כי ברוך העתיק את יצירותיהם אחד לאחד. נכון לכתיבת שורות אלה הנושא עוד לא הגיע לבית המשפט, אבל הנזק התדמיתי לברוך - בהחלט נגרם.

שי חי - אויב המדינה או דמות ריאליטי מעונה?

שי חי. יואב דודקביץ'
שי חי/יואב דודקביץ'

מבלי ששם לב, וכשהוא סגור בבית בנווה אילן בלי יכולת להגיב, הפך שי חי לאחת הדמויות המדוברות והשנואות במדינה. דמותו מעוררת המחלוקת עוררה דיונים סוערים, ו'צבא האמת' שקם לו לא תרם לדעה הרווחת באוכלוסיה, ששי חי הוא, ובכן, לא דמות חיובית במיוחד. איש לא עצר לרגע לחשוב ששי חי הוא כלי קטן בלוח המשחק של 'האח הגדול', וכי האצבע המאשימה על התנהגותו היתה צריכה להיות מופנית כלפי יורם זק, קברניטי קשת או אנשי הרשות השנייה. מאז האח הגדול נגמר, הסערה סביבו שככה, והוא בוחן את צעדיו בעולם הבידור לאט ובזהירות.

יהונתן רושפלד - נפילתו של מלך הקולינריה הישראלית

רושפלד. מערכת וואלה!
רושפלד/מערכת וואלה!

אחרי שנפרד מקבוצת שטראוס וממרבית המסעדות בניצוחו, הגיע פוסט אחד של עיתונאית לא מרוצה במסעדת 'ארוחת ערב לונץ', ומשם הדרך למטה של יהונתן רושפלד היתה קצרה. לונץ ו'ארוחת ערב קאבלייר' נסגרו בזו אחר זו, והשיא היה בטענות של עובדים לשעבר של השף שטענו ליחס משפיל ואף אלימות מצידו. רושפלד כבר מראה סימני התאוששות בדמות פתיחת דוכן אוכל הודי בשרונה מרקט, אך עוד ארוכה הדרך למעלה למעמד שהיה לו בעולם הקולינריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully