וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי חשודה בהעלמת מיליונים דרך הנחות סלב

17.12.2015 / 9:08

אחרי שקראתם כאן על הטופמודל שנחקרה אתמול (ד') 12 שעות ברשות המיסים, עכשיו אפשר לספר כי אותה דוגמנית חשודה בהעלמת מס של מיליוני שקלים, לאחר שקיבלה 'הנחות סלב' עליהן לא הצהירה. בין הנחקרים, גם מנכ"ל חברת בנייה מפורסמת שחשוד שהעניק לה הנחה. וואלה! סלבס אוי

עריכה: ניר חן

אחרי שמדינה שלמה עצרה את נשימתה בעקבות פרסום הידיעה על הדוגמנית המפורסמת, שהיום (ה') הותר לפרסום כי מדובר בבר רפאלי, שנחקרת בחשד להעלמת מס, כעת ניתן לספר את הסיבה שבגינה ישבה אתמול (ד') הכוכבת כ-12 שעות בחדר החקירות.

לוואלה! סלבס נודע, כי במרכזה של חקירת רפאלי - עומדת סוגיית הנחות הסלבס שקיבלה הדוגמנית. על פי הערכות של אנשי רשות המיסים, מדובר בהכנסה ישירה של מיליוני שקלים. בין היתר, נחקרת רכישת דירת יוקרה בפארק צמרות בצפון ת"א, בה רכשה הדוגמנית דירה בהנחה סלבס, ועל פי החשד לא דיווחה על גובה ההנחה, לכן אישור המס ששילמה על הבית כמס רכישה - לא תאם את השווי האמיתי של הדירה.

בר רפאלי. GettyImages
כמה עלתה הדירה?/GettyImages

במהלך החקירה, במשרדי רשות המסים בתל אביב נדרש למסור עדות מנכ"ל של אחת מחברות הבנייה הגדולות בישראל, ולספר לשוטרים על היקף ההנחות שהוענקו לדוגמנית. עם זאת, ברשות המסים סירבו לאשר או להכחיש את הפרטים.

בין היתר, בודקים ברשות המיסים מה ההיקף הנחות הסלב שקיבלה הדוגמנית, שנחשבת למובילה בתחומה, ושלאחרונה אף פורסם כי רכשה מוצרים יקרי ערך כמו מכונית, דירה ודברים נוספים, שעל פי ההערכות ניתנו לה בהנחה בהיקפים גדולים. הדוגמנית אמורה להיחקר גם הבוקר ברשות המיסים לאחר שאתמול נחקרה למעלה מ-12 שעות במשרדי רשות המיסים בתל אביב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בר רפאלי. ניר פקין
בר רפאלי/ניר פקין

כידוע, הנחות הסלבס הפכו לעניין מקובל במערכת השיווק בישראל ובעולם, כאשר חברות רבות מעניקות מתנות או כספים בהסכמים כתובים לידוענים ולמובילי דעת קהל, בתמורה לפרסום המוצר ברשתות החברתיות. ההנחות, מסתכמות לעיתים בעשרות אחוזים פחות מהשווי האמיתי של המוצר ולעיתים גם במתן חינם. חוק המס קובע כי כל קבלת דבר הניתן במתנה בעל ערך מחויב בדיווח לרשות המיסים והוא עשוי להיות מחויב במס.

וואלה! סלבס לא שורדת בחדר חקירות חמש דקות בלי גרעינים שחורים ובירה שחורה.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully