וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביך: פרינס מעיף את קים קרדשיאן מהבמה

24.4.2016 / 12:29

נראה שאת הזמר המפורסם, כוכבת הריאליטי לעולם לא תשכח, ולא, לא בגלל השירים המיוחדים שלו - אלא בגלל תקרית אחת מביכה במיוחד, בה זרק אותה פרינס מהבמה, אל מול אלפי מעריצים. וואלה! סלבס מגורשת

צילום מסך

אם גם אתם ביכיתם את לכתו של פרינס בסוף השבוע האחרון בפוסטים עצובים, העלאת שירים שלו לדף הפייסבוק או סתם קריאה של כתבות ופוסטים של כוכבים אחרים על אחד הזמרים היותר חשובים של תעשיית המוזיקה, בוודאי נתקלתם בפוסט של כוכבת הטראש, קים קרדשיאן.

רוצים עוד רכילות?
שיר אלמליח מבלה את החג הראשון בלי הבעל
מאור שוויצר ויערה בנבנישתי בדרך לתאילנד

קים קרדשיאן. צילום מסך
פאטוצ! קים ופרינס/צילום מסך

נראה שהפעם, לגברת קרדשיאן היתה סיבה מספיק טובה לשתף את התמונה, שכן את המפגש האחרון שלה עם הזמר (ואולי היחיד), ב-2011, היא לא תשכח לעולם. למה? כי הוא נגמר במבוכה גדולה, שבעיצומה נזרקה הקרדשיאן מהבמה אל מול עיניהם המצחקקות של עשרות אלפי מעריצים.

השנה: 2011. האיוונט: הופעה של הזמר המהולל במדיסון סקוור גארדן. ברגע השיא של ההופעה, מחפש פרינס בחורה סקסית לעלות לבמה, ונחשו מה? הוא בוחר במלכת הטראש של העולם הגדול, הלא היא הקרדשיאן, שמן הסתם לא תפספס רגע תהילה או סתם עוד תמונה להשוויץ בה באינסטוש, ועולה שמחה ומאושרת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תנוח על משכבך בשלום. פרינס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזמר מתחיל לשיר ומבקש מהבחורה הסקסית להזיז את הישבן, אך היא, מסיבה לא ברורה, קופאת במקום ולא ממש מצליחה לזוז (ככה זה כשלובשים שמלה שקטנה עלייך בעשר מידות!). הזמר מנסה שוב, אך נתקל בגוש קרח. ואז, הו אז, פונה פרינס לקים קי ויורה לכיוונה את המשפט: "עופי מהבמה שלי". אאוצ'

ניסים גרמה העיף פעם את וואלה! סלבס מהבמה, אחרי שהיא באה עם תלתלים גדולים יותר משלו

מה דעתכם על הפדיחה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully