וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור שוויצר, תומר קפון ויערה בנבנישתי בדרך לתאילנד

24.4.2016 / 0:32

בקרוב מאוד נצטרך להפרד משלושת השחקנים הצעירים והמוכשרים מאור שוויצר, תומר קפון ויערה בנבנישתי שעומדים לארוז מזוודות ולצאת לצילומי הטלנובלה החדשה "פול מון", שתספר על צעירים אחרי צבא שנשארים בתאילנד. וואלה! סלבס טוטאל אקליפס

מאור שוויצר. ניר פקין
מקווים לראות אינספור סצינות שירטלס. מאור שוויצר/ניר פקין

זוכרים את התקופה הכה מהנה שהטלנובלה "רמת אביב ג'" שלטה במדינה, התקופה המענגת ש"בובות", "טלנבולה בע"מ" ו"האלופה" העלו את המניות של כוכבים כמו יעל בר זוהר, יהודה לוי ועופר שכטר והפכו לשיחת היום בכל משרד, בית ספר ובית קפה בישראל? אז יש מצב שההיסטוריה עומדת לחזור על עצמה.

ממש בקרוב יחלו ההכנות הראשונות לקראת צילומי הטלנובלה החדשה "פול מון" שתהיה אחת מסדרות הדגל של ערוצי הכבלים וכמו תמיד גם הפעם מרבית תעשיית הבידור עמדה בתור כדי להיות באודישנים, במטרה לקטוף תפקיד נחשק בהפקה שתצטלם על קו תל אביב –תאילנד, אז מי כבר יכול לארוז מזוודה, שמן גזר ובגדי ים?


רוצים עוד חדשות חמות?
שי לחג: בר רפאלי בביקיני
לא תאמינו: עם מי קייטלין גנ'ר התנשקה?
הסלבז מתגייסים למען הקהילה הגאה

מאור שוויצר. אלירן אביטל ,לם ,ליץ סטודיו, מערכת וואלה! NEWS
סווידקה!/מערכת וואלה! NEWS, אלירן אביטל ,לם ,ליץ סטודיו

בין השמות שעומדים לקבל טלפון חיובי לגבי השתתפותם בסידרה שתעלה בערוץ הבידור של הכבלים, אפשר למצוא את הכוכב הלוהט מאור שוויצר, שמסמן וי על שנה מוצלחת במיוחד שכוללת הופעה בריאליטי בישול ("הצילו אני לא יודע לבשל"), תפקיד ראשי בתוכנית פריים טיים ("שחקן זר") ותפקיד מרכזי בהצגה של תיאטרון הבימה "יחסים מסוכנים".

לצידו של שוויצר יככבו גם השחקן העולה תומר קפון, שהופך לאחד השמות העסוקים בתעשיית הבידור. קפון כיכב על המסך בסידרות "בני ערובה", "פאודה", "אניגמה", ובקרוב גם בסידרה החדשה "תאג"ד". תומר יגלם את אחד התפקידים הראשיים בסדרה החדשה והמסקרנת, כאשר לצידו לא אחרת מבת זוגו למסך ב"פאודה", יערה בנבנישתי שתהיה אחת הדמויות הנשיות הראשיות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
תומר קפון. אוהד רומאנו,
כוכב עולה! תומר קפון/אוהד רומאנו

הטלנובלה החדשה מבית היוצר של דרסט עומדת לספר על חבורת ישראלים אחרי צבא שיוצאים לטיול המסורתי אחרי הצבא, ומסיבות שונות בוחרים להישאר בחופים המוזהבים של תאילנד.

זוהר יעקובסון המייצגת את שוויצר, קפון ובנבנישתי סירבה להגיב על הדברים


וואלה! סלבס עומדת לשחק בסרט הקצר העונה לשם "פול מון" שיספר על הישבן שלה שהוא כל כך גדול שהוא יכול לגרום לליקוי חמה בעצמו.

יערה בנבנישתי. אבי ולדמן, רפי דלויה, שוקה כהן, אביב חופי, מערכת וואלה! NEWS
בקרוב על חופי תאילנד: יערה בנבנישתי/מערכת וואלה! NEWS, אבי ולדמן, רפי דלויה, שוקה כהן, אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully