וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריוודרצ'י: לאן טסים שי חי ותניה בליל הסדר?

21.4.2016 / 0:15

שמחתם כשהם יצאו מבית 'האח הגדול'? חיכיתם לרגע בו הם יחזרו מברלין כדי להיתקל בהם ברחוב? זה כנראה לא יקרה גם בחג הזה, כי שי חי ותניה הולכים לבלות את החג בחופשה רומנטית מעבר לים. אז לאן הם טסים הפעם? וואלה! סלבס הנוסעת המתמידה

ניר פקין

סערת 'האח הגדול' עוד לא נרגעה, והזוג המאורס שי חי ותניה גרבר הבין שאם הוא רוצה טיפת פרטיות ושלווה בחג הפסח - כדאי להם להעביר אותו מעבר לים. אז זה בדיוק מה שהם עושים, וכנראה שעל שולחן החג שלהם יהיו קצת פחות מצות וקצת יותר פיצות, פסטות לזניות וגלידות עתירות קלוריות.

לעוד סיפורי סלבס:
מגזין פיפל קבע: ג'ניפר אניסטון האישה היפה בעולם
מיקי בוגנים נבחר להיות הספר האישי של מריה קארי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תשתו לנו חמץ, הא?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כן הבנתם נכון, הזוג המלכותי אורז את פקלאותיו ויטוס בסוף השבוע הקרוב לעיירה איטלקית רומנטית, סמוך לעיר נאפולי. בניגוד לחופשה הקודמת של הזוג בברלין, שהוקדשה כולה לזוגיות ולאירוסים רשמיים, הפעם לא מדובר רק בפלז'ר הרחק מהאש התקשורתית, כי מסתבר שלשי חי יש גם ביזנס במדינת הפחמימות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תעלו הרבה תמונות, כן?/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין כל הדיבורים על חרם ובעיטות בקרטונים, אתם אולי לא זוכרים, אבל שי חי הוא לפני הכל אמן לחימה. אי לכך, הוא הוזמן להנחות סמינר קארטה באיטליה, בהשתתפות מורים מכל העולם לאומנויות לחימה, שיטוסו במיוחד כדי לעבור שיעורים אצל המאסטר מבית 'האח הגדול'. ומה עם תני, אתם שואלים? היא בעיקר תנוח, תטייל, תאכל טעים, תעשה שופינג ותדאג לצלם ולעדכן אתכם בכל רגע מהחופשה הרומנטית. שלא תתגעגעו יותר מדי, כן?

וואלה! סלבס נעצרה פעם בשדה התעופה באיטליה כשניסתה להבריח לישראל 40 קילו פסטה פוזילי ברוטב שמנת, עשרה מגשי פיצה עם פפרוני וגביע גלידה טופי קראנץ' נוטף.

תתגעגעו לשי חי ותניה? דברו בפייסבוק

שי חי ותניה. אינסטגרם, צילום מסך
תביאו טובלרון לוואלה! סלבס בבקשה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully