וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי בוגנים נבחר להיות הספר האישי של מריה קארי

20.4.2016 / 0:01

אחרי שדאג לעצב את שיערה בזמן השהות שלה בישראל, החליטה הדיווה הבינלאומית להיפרד ממעצב השיער הקודם שלה ולשכור את שירותיו של בוגנים, שיתלווה אליה לסיבוב ההופעות שלה באירופה. וואלה! סלבס בייביליס

נראה שסיפורי סינדרלה לא קיימים רק באגדות, תשאלו את מעצב השיער מיקי בוגנים שקיבל הצעה שאף מעצב שיער ישראלי לא זכה לקבל לפני, ככה זה כשמריה קארי, אחת הזמרות היותר מפורסמות בעולם מציעה לך להיות מעצב השיער הפרטי שלה.

מיקי בוגנים, מריה קארי. אינסטגרם, צילום מסך
שוב ביחד. מיקי ומריה בביקור בישראל/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, במהלך השהות של קארי בישראל, במהלכה גם הופיעה באמפי בראשון לציון, נבחר בוגנים לעצב את שיערה של הזמרת, שככל הנראה התלהבה מעבודותיו, עד כדי שבשבוע שעבר צלצלה המנהלת האישית שלה למעצב השיער וסיפרה לו כי מריה מבקשת שהוא יהיה מעצב השיער הצמוד שלה במסע ההופעות שלה באירופה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבוד!/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעצב השיער המפורסם, נאלץ להיפרד מעסקיו המקומיים (בית הספר לאיפור והמספרה) וילווה את הדיווה הבינלאומית במשך כחודש בסיבוב ההופעות העולמי שלה. כבוד!

בוגנים, שכבר רגיל לטפל בשיערן של לא מעט מפורסמות כמו גל גדות, בר רפאלי, שלומית מלכה ואפילו דמי מור - המריא אתמול (ג') לפריז, שם תתקיים הופעה של הדיווה, ומשם תמשיך החבורה העליזה לערים נוספות כמו אמסטרדם, קייפטאון, יוהנסבורג ועוד.

וואלה! סלבס נבחרה להיות הספרית של ניסים גרמה.

מה דעתכם על ההישג? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully