וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה האמיתית ששי חי לא הגיע לגמר נחשפת

19.4.2016 / 0:01

שבועיים אחרי שכל העולם ואשתו התעסק ב'למה שי חי לא הגיע לגמר', עכשיו הגיע הזמן שוואלה! סלבס תחשוף בפניכם את האמת. אז למה באמת? ואיך קורין גדעון קשורה לכל זה? וואלה! סלבס אילנה דיין

יואב דודקביץ'

אז נכון, עברו שבועיים מאז הגמר הגדול, וקצת יותר מאז ששי חי, תניה גרבר ואיציק כרסנטי עזבו את הבית בטריקת דלת. מספר ימים לפני הגמר הגדול, החלו לצוץ שמועות לגבי אי הגעתם של חי וגרבר לגמר הגדול, עכשיו - נחשפת הסיבה האמיתית שגרמה לשניים לארוז מזוודות ולטוס לברלין.

אחרי אין ספור ספקולציות על הסיבה להברזה המדוברת של הגמר, וואלה! סלבס רחרחה ומצאה כי לשי חי היו מספר סיבות שבגללן הוא החליט לא להגיע לגמר הגדול. רוצים לדעת מה הסיבות? תמשיכו לקרוא.

שי חי. יואב דודקביץ'
למה לא הגעת?/יואב דודקביץ'

על פי גורמים המעורבים בפרטים, שי החליט שלא להגיע לגמר לאחר שביקש שארז טל וקורין גדעון יפנו אליו במהלך השידור החי ויראיינו אותו ונענה בסירוב. "בהפקה סרבו לתנאי הזה, כי הבינו שזה עלול לגרום לבלגן ושאי אפשר לשלוט בדברים שלו. מה גם, שאם היו מראיינים את שי, היו צריכים לראיין את כולם, וזה לא משהו שבא בחשבון מבחינת ההפקה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שי חי ותניה. אינסטגרם, צילום מסך
העדיפו להתארס בברלין./צילום מסך, אינסטגרם

רגע, זה לא נגמר כאן, כי יש סיבה נוספת - מקורבים לדייר השנוי במחלוקת, יודעים לספר כי שי מאוד נעלב מהדברים של קורין גדעון, שבאחד הראיונות רמזה לכך ששי נהג באלימות ולכן הוחלט להוציא אותו מהבית, "מבחינת ההפקה יש אפס סבלנות כלפי אלימות", אמרה. כזכור, ההתבטאות הזו של גדעון זיכתה אותה גם בהודעות נאצה והטרדות מצבא האמת שלו, כפי שפורסם כאן.

וואלה! סלבס לא הגיעה לגמר כי הרכב שלה לא היה מספיק חזק בשביל לסחוב אותה עד לנווה אילן

מה דעתכם על הסיבה? רכלו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • שי חי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully