וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההתבטאות מעוררת המחלוקת:צבא האמת של שי חי הגיש תלונה במשטרה נגד ליהיא גרינר

8.4.2016 / 18:32

הפה הגדול של ליהיא גרינר ממשיך לעורר סערה: יממה לאחר שהתארחה באולפן של וואלה! סלבס והשוותה את ההערצה לה זוכה שי חי להיטלר ולנאצים, יוצאת "האח הגדול" זוכה למתקפה חסרת תקדים ברשת כולל תלונה במשטרה ומשחררת הערב התנצלות רשמית שלא מרשימה את צבא האמת. וואלה! סל

עיבוד תמונה

גם אחרי גמר "האח הגדול" שי חי וצבא האמת הנאמן שלו מצליחים לעורר סערה והפעם בעקבות הדברים שאמרה יוצאת תוכנית הריאליטי, ליהיא גרינר במשדר המיוחד של וואלה! סלבס שהצליחו לעורר סערה גדולה.



כזכור, מספר שעות לאחר גמר התוכנית הפופולארית הגיעו להתארח באולפן המיוחד של וואלה! סלבס הפיינליסטים דודו כהן וברק אדרי כאשר יחד איתם הפרשנית המיוחדת, ליהיא גרינר שבמהלך הדיון באולפן הצליחה לעורר סערה גדולה ברשת בזכות הפה הגדול שלה והפעם כאשר השתלחה במתמודד האהוב, שי חי ובצבא האמת שלו דבר שעורר סערה גדולה ברשת היום (ו').



סיקור מיוחד: גמר "האח הגדול":
רגע אחרי: שי מיקה קוטפת קמפיין ראשון
אסי עזר עוקץ את "האח הגדול"
רגע אחרי: עומרי בן נתן מדבר על החתונה עם קסניה

שי חי. יואב דודקביץ'
כל האמת בפרצוף? ראש הגדוד/יואב דודקביץ'

במהלך השידור עלה לדיון נושא ההערצה שלו זוכה שי חי בקרב מעריציו המכנים עצמם "צבא האמת של שי חי", מגיש המשדר, אדם סרור עדכן את הפיינליסטים באירוע החמור שקרה במועדון "האומן 17" כאשר במהלך מסיבת האריסה בה התארחה אור סניוב הופעל מטף כיבוי האש והמשטרה נאלצה לסגור את המסיבה, גרינר לא נשארה חייבת והשוותה את ההערצה להיטלר והנאצים.(דקה 15:50 )

אחרי נזיפה מהמגיש, גרינר הבהירה שהיא התכוונה שהיא מדברת על כך שהם מתנהגים כמו כת לדבריה אך זה כבר היה מאוחר מדי. בשעות שלאחר השידור זכתה גרינר לאינספור גינוים ברשת וסטטוסים זועמים,גולש אחד ציין שהיה מעריץ של גרינר לפני פליטת הפה "פליטת הפה שלך די הורידה לי ממך" אחר זעם על ההשוואה וכתב "אסור ואסור באף דרך ושום סיבה להשוות לאף אחד ובמיוחד לא יהודי, לרודן הרוצח הגרמני חסר הרחמים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברק אדרי ודוד כהן עם ליהיא גרינר/מערכת וואלה!, צילום מסך
"אני מתכוונת להערצה והצבא הגדול שיש מאחוריו. אני מתנצלת שאמרתי דבר כזה מזעזע. אני בטוחה שיש אנשים שהבינו אותי"

אך התלונות לא הסתיימו רק בסטטוסים ברשת, מספר מעריצים של שי חי אף פנו למשטרה והתלוננו על ההשוואה וציינו שמדובר על עבירה על החוק, וכרגע הנושא נמצא בבדיקה על ידי משטרת ישראל.


אחרי יממה של תגובות זועמות גרינר החליטה הערב (ו') להעלות וידאו בו היא מתנצלת על הטעות ומסבירה את עמדתה, "היי לכולם, אני לא יודעת איך אני נכנסת למערבולות האלו, כנראה שאין לי מעצורים ואני אומרת מה שבראש שלי.. כשאני אומרת שהצבא של שי חי זה כמו היטלר והנאצים אני לא מתכוונת לזה שאתם רוצחים, חס וחלילה. אני מתכוונת להערצה והצבא הגדול שיש מאחוריו. אני מתנצלת שאמרתי דבר כזה מזעזע. אני בטוחה שיש אנשים שהבינו אותי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המעריצים הזועמים של שי חי/מערכת וואלה!, צילום מסך
"אני מצטערת, אם אתם עוקבים ויודעים אז שי חי אז אתם יודעים שהוא היה הכי אהוב עליי, ואם היה נשאר הוא היה המנצח זה ברור".

גרינר המשיכה וסיפרה על הערצתה האישית למתמודד הנודע, "אני מצטערת, אם אתם עוקבים ויודעים אז שי חי אז אתם יודעים שהוא היה הכי אהוב עליי, ואם היה נשאר הוא היה המנצח זה ברור. ואם אני מצטלמת או מדברת עם דיירים אחרים. זה בסדר, אני לא שונאת אף אחד. הוא היה הפייבוריט שלי זה לא אומר שאני לא יכולה להתראיין עם ברק ודודו. מה זה כל הרוע הזה? מה קרה לכם? בכל מקרה, אני מצטערת לגבי ההערה הזאת, זה לא היה במקום, לא התכוונתי בקטע רע. אחרי כל מה שעברתי היום עם כל התגובות של כולם. אני חייבת להגיד שאני מעריצה את שי חי עוד יותר, הכוח הזה מטורף".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התלונה שהועברה למשטרת ישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך
"צבא האמת, הסליחה לא איחרה להגיע, זה מה שמבדיל אותנו, אחדות ודבקות באמת. אנחנו אנשי אמת ואהבת חינם, אנחנו אוהבים ולא שונאים".

אך האם ההתנצלות הספיקה? מספר מעריצים קיבלו את ההתנצלות "צבא האמת, הסליחה לא איחרה להגיע, זה מה שמבדיל אותנו, אחדות ודבקות באמת. אנחנו אנשי אמת ואהבת חינם, אנחנו אוהבים ולא שונאים. ליהיא הבינה את הטעות, שקלי מילים" אחרים פחות הסכימו להמשיך הלאה כמו גולשת זועמת שלא נשארה חייבת, "לא קיים דבר כזה להשוות משהו שקשור בשואה בקונוטציה חיובית! בולשיט היא התכוונה למה שזה, די כבר לשחק אותה ראש קטן, זה עוד יותר מעצבן היא מזלזלת באינטליגנציה שלנו"


וואלה! סלבס פעם כינתה את יושב ראש ועד הבית שלה המן הרשע ומאז הוא מנתק לה את המים החמים בכל פעם שהיא עושה דוש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנשי אהבה ואמת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המעריצים הזועמים לא מקבלים את ההתנצלות/מערכת וואלה!, צילום מסך
ליהיא גרינר. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
שקלי מילים מעכשיו?/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully