וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם צבא שי חי ניסה לפגוע באור סיונוב?

3.4.2016 / 1:01

כוכבת 'האח הגדול' הגיעה בסוף השבוע למסיבת גייז. רגע לאחר שסיימה לנאום, אלמונים ריססו במקום מטף אש שגרם לכל המבלים לצאת מהמקום. לאחר שחזרו למועדון, קבוצת מעריצים של שי חי החלה לצעוק סיסמאות כנגד אור, מה שגרם למשטרה לסגור את המסיבה. וואלה! סלבס שוק

צילום: דייב שחר

נראה שהמלחמה המגוחכת בין שי חי לאור סיונוב עולה מדרגה, והפעם לא בקטע תחרותי. ביום שישי האחרון, הגיעה כוכבת 'האח הגדול', אור סיונוב, למסיבת גייז של ליין 'האריסה' במועדון האומן 17. סיונוב הגיעה על מנת לתמוך בחבר שלה שנשאר בבית, ברק אדרי.

בשלב מסוים, עלתה סיונוב אל עמדת הדי ג'יי, שם אמרה דברי תמיכה באדרי וביקשה מכולם לסמס לו. נראה שמספר בליינים לא ממש אהבו את הדברים של הדיירת במיל' - אז הם ריססו במקום מטף אש שנועד לכיבוי שריפות בכל המועדון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלחמה. שי ואור/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבליינים המבוהלים עזבו את המקום ויצאו, תוך שהם נחנקים מהאבקה, בזמן שסיונוב נלקחה אל משרדי המועדון. לאחר מספר דקות, כשהאבקה התפוגגה - חזרו המבלים אל המקום והמשיכו לרקוד.

אממה, לצערה של סיונוב, מספר חיילים בצבא של שי חי, החליטו להיצמד אליה ואל חבריה ולצעוק סיסמאות בגנותה ולטובתו של שי חי. בשלב זה, כשהרוחות התלהטו, התאספו חבריה של סיונוב סביבה ולא אפשרו למעריצי שי חי להתקרב אליה. באותם הרגעים התפרצה למקום המשטרה, סגרה את המסיבה ופיזרה את המבלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האומן 17 לאחר התקרית/מערכת וואלה!, צילום מסך

סיונוב ההמומה כתבה בעמוד הפייסבוק שלה ססטוס בו היא מספרת על המאורעות, אך מבהירה כי אין בידי ההוכחות כי מי שאכן ריסס את מטף האש, היו מעריצי שי חי. עם זאת, גורמים בהפקה ידעו לספר לוואלה! סלבס, כי על פי החשד אכן היו אלו מעריציו של שי חי שאחראים על המעשה.


"בתום הדברים מישהו מפעיל מטף. אי אפשר לנשום וכל באי המועדון באחת מפונים החוצה. חבר אהוב מוביל אותי בריצה למשרדים למעלה. אחרי מספר דקות ניתן לחזור פנימה והמסיבה ממשיכה", מתארת סיונוב את האירועים, "מלא צילומים וחיבוקים ונישוקים ואהבה אין סוף והכי חשוב מזכירים לכולם להצביע 1 ל-2020 ולוודא שברק זוכה בבית. לפתע קבוצה קטנה של בחורים צעירים מתמקמת בצמוד אלינו ופוצחת בקריאות "שי חי" מתריסות. הקבוצה מתקרבת אלי והחברים שלי נעמדים חוצץ ביננו... ואז פתאום לתוך החגיגה המושלמת הזו מגיעה המשטרה וסוגרת את המסיבה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסטטוס של אור/מערכת וואלה!, צילום מסך

יותם פפו ועומר טובי, בעלי ליין 'האריסה', מסרו בתגובה: "האריסה היא מסיבה המונעת מאנרגיות של שמחה ואהבה - יעידו על כך אלפי המבלים. לצערנו, יש אנשים שמונעים משנאה, אבל אנחנו בטוחים שהמבלים יודעים שאנחנו עושים כל מאמץ כדי לשמור על ביטחונם האישי ועושים הכל על מנת להעניק להם את הבילוי המושלם".

וואלה! סלבס פוצצה מסיבה לאחר שנגמרו הבוטנים על הבר.

מה דעתכם על התקרית? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully