וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אור סיונוב פותחת פה על האח הגדול: "המלחמה נגד יורם זק"

30.3.2016 / 11:20

שבוע וחצי אחרי ההדחה הדרמטית, אור סיונוב שוברת שתיקה ופורטת את תחושותיה בפוסט ארוך ונוקב. על הדרך היא חושפת את המלחמה האמיתית שלה בבית, ומה היא חושבת על צבא האמת (שבגללו נאלצה להחליף מספר טלפון). וואלה! סלבס פוסט טראומה

צילום: דייב שחר

הדיירת הכי ורבלית בבית 'האח הגדול', אור סיונוב, אף פעם לא חסכה מאף אחד את תחושותיה ודעותיה, אך מאז שיצאה מהבית לפני כמעט שבועיים, היא הסתגלה לחיים החדשים שלה ושמרה על שתיקה. עד עכשיו, כאמור, כשהיא מפרסמת פוסט ארוך ונוקב על תחושותיה מאז ההדחה המפתיעה.

לעוד סיפורי סלבס:
ביתם של אילנית לוי ואלירז שדה ברחובות נפרץ
מסע רוחני: מה עשה ואן דאם במרכז הקבלה בצפת?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המלחמה האמיתית בבית היתה מול יורם זק. אור והנמסיס שי חי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז מי על הכוונת? תתפלאו, דווקא לא הנמסיס שי חי, אלא מי שהיה איש סודה בחודשים האחרונים, האח הגדול - יורם זק: "לדעת שעורכים אותי כרכלנית רעה וסכסכנית בחודש הראשון - הוציאה אותי מדעתי. העובדה שזאת מציאות שההפקה עודדה ואפשרה היתה כרוכה בשבר גדול באמון שלי אל מול האנשים שניהלו את ההצגה ויצרה תחושת בדידות איומה וניכור קשים מאוד אל מולם. פעמים רבות אמרתי שהמלחמה שלי בבית לא היתה מול שי חי אלא מול יורם זק".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אור סיונוב. יואב דודקביץ'
שוברת שתיקה. סיונוב. צילום: יואב דודקביץ’/יואב דודקביץ'

אור מספרת על הודעות תמיכה רבות שקיבלה, לצד הודעות נאצה שהגיעו מכיוונם של אנשי צבא האמת: "על אף אלפי הודעות הנאצה וההסתה האלימות שקיבלתי מתומכיו של שי חי, לא החלפתי את מספר הטלפון שלי בימים הראשונים (אבל אחרי כמה ימים לא היתה ברירה) כי לא רציתי לפספס את ההודעות התומכות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בפוסט של אור. צילום מסך: פייסבוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

את האצבע המאשימה היא דווקא לא מפנה כלפי מנהיג צבא המטורללים, אלא כלפי החברה הישראלית והמציאות הקשה במדינה: "בעניין הצבאות השונים והמשונים שקמו להם והמעשים החמורים שלהם. שימו לב. אני לא כועסת עליהם ולא שונאת אותם. אני מודאגת. מודאגת מחברה בה אנשים מסתובבים עם כל כך הרבה תסכול וכעס המייצרים אלימות שכל פעם מוצאת ערוץ אחר לבוא לידי ביטוי".

וואלה! סלבס הצטרפה ל'צבא האמת של מקדולנד'ס' במסגרתו מעבירים את המסר לשאר בני האדם משקדונלד'ס זה החיים.

מה אתם חושבים על הדברים שכתבה אור? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully