וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רני רהב נגד שי חי: "איש אלים"

14.3.2016 / 10:33

רגע אחרי שיצא מבית 'האח הגדול', נראה ששי חי צבר לעצמו לא מעט אויבים גם בחוץ. כעת איש יחסי הציבור, רני רהב, החליט לפתוח את הפה על פליט הריאליטי ומכנה אותו. "איש אגרסיבי". אז מה הרגיז את יחצן העל? וואלה! סלבס מכה על חטא

יואב דודקביץ'

נראה שהסערה סביב אחת הדמויות הכי שנויות במחלוקות בתולדות הריאליטי הישראלי ממשיכה ואף עולה מדרגה, כך שאם שי חי חשב שרכש לעצמו אויבים רק בבית האח הגדול, הוא וודאי יופתע לגלות שגם מחוץ לבית יש לו כמה כאלו, וכן, גם בתעשיית הבידור שלא ממהרת לחבק אותו.

רוצים עוד רכילות?
פרסום ראשון: גפן ברקאי ועמית פרקש נפרדו
שי חי: "אשקול להתמודד לראשות הממשלה"

רני רהב. אמיר מאירי, מערכת וואלה! NEWS
לא עבר על זה בשתיקה. רני רהב/מערכת וואלה! NEWS, אמיר מאירי

אז נכון, שי חי אמנם לא יצטרך לשמוע יותר מה אור סיונוב חושבת עליו, אבל השאלה היא איך הוא יתמודד עם הדברים של אחד האנשים הכי חזקים בתעשייה - רני רהב, שהחליט לכתוב פוסט נוקב בעמוד הפייסבוק שלו בנוגע לפליט הריאליטי.

"מדובר באיש אלים, אגרסיבי, שמקדש כל דבר שקשור באלימות, ואיש כזה לא יכול לקבל בצה ציבורית! אני ממש לא מבין מאיפה האהדה הציבורית לאלימות כזו ואיך נשים יכולות להעריץ גבר שמשתמש בכל הדרכים הנלוזות להשפיט אנשים אחרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שי חי. יואב דודקביץ', צילום מסך
הפך להיות נושא השיחה של כל המדינה. שי חי/צילום מסך, יואב דודקביץ'

התגובות משני הצדדים לא איחרו לבוא, כשמצד אחד היו למר רהב לא מעט תומכים שטענו שזה באמת מסוכן ולא הגיוני שאנשים מעריצים דמות שכזו, אך מנגד היו גם לא מעט קולות שהגנו על הדייר המודח ואף שאלו את רני איך הוא אומר דבר כזה אחרי שהגן בחירוף נפש על אחד הלקוחות שלו, אייל גולן, במהלך פרשת הנערות. כך או כך, הפוסט הזה זכה תוך זמן קצר ל-12,000 אלף לייקים ולמעלה מ-800 שיתופים, כך שנראה שלא רק לשי חי יש צבא נאמן.


וואלה! סלבס מפנטזת שנים שרני ישפיט אותה.

מי לדעתכם צודק? רני רהב או שי חי? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully