וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי חי: "אשקול להתמודד לראשות הממשלה"

מאור בן הרוש

13.3.2016 / 12:32

רגע אחרי שהחליט לצאת מהבית ביחד עם תניה ואיציק - המתמודד הכי מדובר של התכנית לדורותיה, לא עוצר באדום ומודיע כי ישקול ברצינות להתמודד לראשות הממשלה. איזה תיק הוא רוצה לנהל? כנסו. וואלה! סלבס לא חינוכית

יואב דודקביץ'

אחרי שחצי מדינה עצרה את נשימתה בעקבות היציאה המשולשת מבית האח הגדול של שי חי, תניה גרבר ואיציק כרסנטי, התיישבו השלושה לשיחה משותפת עם וואלה! סלבס וסיפרו על רגשותיהם בעקבות היציאה.


רוצים עוד רכילות?
לוהט שם בחוץ: אגם רודברג מזיעה בגוזייה
הילדה הישראלית שכובשת את הוליווד

שי חי. דייב שחר
היה נעים. שי, תניה ואיציק./דייב שחר

"שלושתנו מרגישים שעשינו את הדבר הנכון בשבילנו", אמר שי חי, "את הדבר הכי מכובד שיכולנו לעשות בסיטואציה הזו.שלושתנו יצאנו עם ראש מורם לחלוטין".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שי חי. יואב דודקביץ', צילום מסך
לראשות הממשלה. שי/צילום מסך, יואב דודקביץ'

"האנשים בבית לא מסכנים, הם חתמו על חוזה וידעו שהם נכנסים לתכנית ריאליטי, וידעו שהם עלולים להגיע לכל מיני מצבים נפשיים לא פשוטים", אמר המודח, "התפקיד שלי בתוך הבית היה העמדה פומבית, זאת אומרת מה שאמרתי בחדר האח - הייתי צריך להגיד להם בפנים. אני לא מקבל את הדבר הזה היית צריך לעדן טיפה ולהשתמש במילים אחרות".

עם זאת, טוען המתמודד הבולט של העונה כי הוא לא בעד אלימות, "אני מבקש מכל מי ששומע אותי לא לעשות את הדברים האלה", אמר שי חי, "מה שאני עשיתי קרה במסגרת טלוויזיה... צריך לקחת דברים בפרופורציה. זה לא משהו שהייתי עושה בחוץ, אני לא מאמין בלפגוע באנשים".

תניה גרבר. צילום: ינאי יחיאל,
ביוש! תניה/צילום: ינאי יחיאל

רגע לפני סיום הראיון, שי חי, כהרגלו, החליט לייצר פרובוקציה נוספת כשהודיע שהוא לא מתכוון להיעלם לכם מהנוף, יותר נכון - הוא מתכוון להישאר כאן בעמדה יותר משפיעה כי, שימו לב, שי חי אמר, ספק ברצינות ספק בהלצה, כי הוא מתכוון להתמודד לראשות הממשלה. אם אתם ממש חייבים לדעת, הוא זומם על תיק החינוך. שיהיה לכולכם בהצלחה עם זה.

וואלה! סלבס רצתה להיות נשיאת ארצות הברית, עד שאשפזו אותה באברבנל

מה דעתכם על הדברים של שי חי? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully