וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבית בר זוהר יוצאת נגד מודחי 'האח הגדול'

23.2.2016 / 11:01

הם היו באותו בית, צולמו על ידי אותן מצלמות ודיברו עם אותו אח גדול - אבל יצאו עם טעם שונה מאותה חוויה. בפוסט ארוך, אביבית בר זוהר יוצאת להגנתו של האח הגדול ונגד המודחים הזועמים - עמר קינן וגילי כהן. אז מה יש לה לומר? וואלה! סלבס פליטה

צילום מסך

אומרים שאין לדון אדם עד שמגיעים למקומו, ומי שלא עבר את החוויה של ריאליטי כמו 'האח הגדול' לא יכול להבין מה חווים המתמודדים שנסגרים בתוך הבית מרושת המצלמות - זו כנראה הסיבה שאביבית בר זוהר הרשתה לעצמה לפתוח פה על המודחים הממורמרים של העונה האחרונה - בכל זאת, היא אחת שיודעת.

לעוד סיפורי סלבס:
ירון ברלד בדרך לגולסטאר
עדי הימלבלוי ואוריאל יקותיאל חוגגים לדר זוזובסקי

עמר קינן וגילי כהן. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של אביבית נגד המודחים/צילום מסך, אינסטגרם

בפוסט ארוך שכתבה פליטת העונה הרביעית - היא פונה לכהן וקינן ואומרת להם: "איך שני אנשים שלא הצליחו לממש את חלומם להיות מפורסמים מעזים לבוא בטענות כלפי ההפקה שליהקה אותם?!? נתנו לכם הזדמנות להוכיח את עצמכם, לרגש, לסקרן, להצחיק וכנראה שזה לא ממש צלח! לכן אתם מחוץ לתוכנית!".

בר זוהר לא הסתפקה בדברים האלה והוסיפה: "כשרקדן אינו יודע לרקוד הוא טוען שהרצפה עקומה ופה הסיפור דומה מאוד, לא עניינתם את הקהל ולכן אתם בחוץ... המלצה שלי: תפסידו בכבוד, אף אחד לא חייב לכם כלום, תגידו תודה שבכלל נבחרתם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
גילי כהן. צילום מסך
עוד יכין לה סרטון תגובה? גילי כהן/צילום מסך

כזכור, גילי כהן שהודח בשלב מוקדם יחסית, כתב פוסט ארוך וזועם נגד הפקת התוכנית, כשהוא משתלח באופן אישי באח הגדול יורם זק ובמנחה התכנית, ארז טל. לעומתו עמר קינן, שהודחה שנייה, לא דיברה (עדיין) בגנות ההפקה, אך הביעה מחאה שקטה כשהגיעה השבוע (א') לתצוגת אופנה מתוקשרת עם חולצה עליה מתנוסס הכיתוב 'משחק מכור'.

עומר קינן. יואב דודקביץ'
משחק מכור? עמר קינן/יואב דודקביץ'

בינתיים כהן בחר להגיב באין תגובה. הוא העלה אמש (ב') סטטוס לעמוד הפייסבוק שלו: "כל כמה ימים אני שומע על מיני סלב שהחליט לומר את דעתו עליי ועל הפוסט שהעליתי על 'האח'. האינסטיקט הראשוני שלי זה לענות להן כמו שאני יודע - וכמו שאתם יודעים, אני יודע!! אבל בשביל מה? למה לתת להן במה? בינינו, אף אחת מהן לא שווה סרטון".

וואלה! סלבס תשמח ללהק את בר זוהר, כהן וקינן לריאליטי חדש, כדי שיוכלו להמשיך להתכתש מול המצלמות.

מה אתם חושבים על הפוסט של אביבית? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully